چالمرز از استرالیا تا اسکاتلند؛ قهرمان اشتباهی

چالمرز از استرالیا تا اسکاتلند؛ قهرمان اشتباهی

کیل چالمرز ستاره تازه شنای استرالیا است. ستاره ای که در ۱۸ سالگی توانست در المپیک ریو مدال طلای شنای آزاد ۱۰۰ متر را بر گردن بیاویزد. همیشه در رشته شنا رقابت های ۱۰۰ متر شنای آزاد از اهمیتی دوچندان برخوردار است و کیل چالمرز موفق شد در یکی از مهمترین رشته ها مدال طلا را صید کند اما ستاره استرالیایی هرگز بابت این مدال طلا همانند سایر قهرمانان المپیکی تشویق نشد و پیام تبریک دریافت نکرد چرا که پیام های تبریک و تشویق برای جوانکی ارسال شد که کیلومترها دورتر از برزیل همزمان با قهرمانی کیل چالمرز جوان در خواب ناز بسر می برد.

کیل چالمرز شنا

جوان ۱۹ ساله اسکاتلندی، کیل چالمرز، وقتی از خواب بیدار شد و هزاران پیام تبریک را در شبکه‌های اجتماعی به مناسبت کسب مدال طلای المپیک دید، این‌چنین نوشت: «خب به نظر میاد که من مدال طلای المپیک بردم. بهترین حالت از خواب بیدار شدن همینه!» او پست خود را با برچسب‌های #کیل_اشتباهی و #من_برای_شنا_خیلی_چاقم تمام کرده است.

کیل چالمرز شنا

کیل چالمرز قهرمان هجده ساله استرالیایی شنای ۱۰۰ متر آزاد المپیک است اما اکانت خبری ولوورث در خبری که از قهرمانی او کار کرده نام کاربری جوان هم‌نام اسکاتلندی را به اشتباه برچسب زده. در نتیجه هزاران کاربر اینترنتی کیل اهل گلاسکو را با قهرمان المپیک اشتباه گرفته‌اند؛ جوانی که یک تکنسین فنی ارتباطات رادیویی در اسکاتلند است.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود