عکس یادگاری بچه‌ها با گلوله

عکس یادگاری بچه‌ها با گلوله

اوسین بولت نابغه دوومیدانی سرعت دنیا یکی از سفیران حمایت از کودکان است. ستاره ای که این روزها در ریو حضور دارد و سومین طلای متوالی المپیک را نشانه رفته. در ریو ضمن حمایت از کودکان برزیلی با آنها عکس یادگاری گرفت. اوسین بولت سریعترین دونده جهان که بخت نخست قهرمانی در دوهای سرعت المپیک ۲۰۱۶ ریو است، عکسی را از خود با کودکان برزیلی منتشر کرده و از آنها حمایت کرده است. بولت در توصیف این عکس نوشته است: می‌گویند این کودکان از محلات خطرناک و فقیرنشین ریو در برزیل هستند، اما من می‌گویم آنها آینده ما هستند.
این عکس بولت در ادامه حمایت او از کودکان است و کمپینی در راستای حمایت از کودکان که ستاره های ورزش دنیا از جمله بولت به تازگی به آن پیوسته اند.

اوسین بولت

اوسین بولت سریعترین مرد جهان به کمپینی پیوسته که به تازگی تاسیس شده و آرمانش از بین بردن استثمار کودکان در تمام دنیاست. بولت اولین ستاره ورزش دنیا نیست که چنین راهی را برای حمایت از کودکان انتخاب کرده بلکه پیش از وی داوید لوئیز برزیلی، گری لینه کر ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و کریس هوی بریتانیایی هم به این کمپین پیوسته بودند تا در المپیک پیش رو، شعار و هدف این کمپین را بیش از پیش به گوش مردمان دنیا برسانند. بدون شک حضور ستاره های سرشناس دنیا در هر حرفه ای به بهتر شناخته شدن این کمپین کمک می کند.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود