ویدئویی که دنیا را شبیه Prisma به تصویر کشیده [تماشا کنید]

تجربه تماشای دنیا به شکل نقاشی

ویدئویی که دنیا را شبیه Prisma به تصویر کشیده [تماشا کنید]

آیا تاکنون فکر کرده اید چقدر جالب می شد اگر تمامی عناصر دنیا را همانند نقاشی و به صورت فانتزی و عروسکی می دیدیم؟ مثلا ساختمان های سیمانی و آهنی که کاملا بی روح و مرده به نظر می رسند را با خطوطی مواج و منحنی با رنگ های گرم مشاهده می کردیم، یا سگ های با نمک را شبیه شخصیت های خندان و شاد کارتون می دیدیم؟

این دنیای فانتزی، بسیار جالب تر از دنیای واقعی به نظر می رسد و شاید به همین خاطر باشد که انسان ها خیال پردازی نموده و به واسطه آن دست به ابتکارات جالبی می زنند.

در همین راستا، یک آژانس تبلیغاتی موسوم به Juliet Zulu در سال گذشته تعدادی از کارمندان خود را به نقاط مختلف دنیا فرستاده بود تا برای یک شرکت پوشاک ورزشی، ویدئوهای مرتبط جمع آوری نمایند. پس از تکمیل پروژه، آنها متوجه می شوند که چندین ساعت فیلم از سراسر دنیا در آرشیو خود دارند که استفاده نشده.

بنابراین، تصمیم می گیرند در اقدامی خلاقانه، آنها را به تصاویر هنری تبدیل نمایند. برای این منظور نیز، آسان ترین روش را استفاده از اپلیکیشن فیلترهای عکس می دانستند و چه فیلتری بهتر از Prisma. در این اپلیکیشن جالب، شما می توانید دنیای واقعی را به کارتون، نقاشی یا یک اثر هنری ناب بدل نموده و از تماشای طرح جدید لذت ببرید.

تیم یاد شده نیز با آگاهی از این موضوع، ویدئویی ساخته اند که دنیا را از قاب فیلترهای اپلیکیشن پریسما نمایش می دهد. البته لازم به یادآوری است که اپلیکیشن مورد استفاده آنها Prisma نبوده و فیلتر دیگری است.

آژانس سازنده‌ی ویدئویی که در ادامه مشاهده خواهید نمود در رابطه با ساخت آن چنین بیان داشته که: «این پروژه از ویدئوهایی تشکیل شده که ما در طول ۹ ماه از زندگی رویایی و واقعی در گوشه و کنار دنیا به ثبت رسانده ایم و با استفاده از این اپ قدرتمند، دنیا را به شکلی دیگر به تصویر کشیده ایم.»

 

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود