مردی که به خاطر نجات تلفن هوشمند دوستش در دستشویی گیر کرد

جایی که تلفن هوشمند تا این اندازه اهمیت پیدا می کند

مردی که به خاطر نجات تلفن هوشمند دوستش در دستشویی گیر کرد

تاکنون برایتان پیش آمده که بخواهید یک تلفن هوشمند را از درون دستشویی بیرون بکشید؟ شخصی ۲۰ ساله به نام «کاتو برنستن لارسن» (Cato Berntsen Larsen) به خاطر نجات تلفن هوشمند دوستش، مجبور شد که وارد چاه دستشویی شود. این کار بسیار بد و ناراحت کننده به نظر می رسد. در نهایت آقای لارسن در دستشویی گیر کرد که تنها سالی یک بار تخلیه می گشت. این اتفاق ناگوار، در شهرداری شهر درامِن (Drammen) نروژ رخ داده بود.

آقای لارسن در آن لحظه تنها کسی بود که به خاطر لاغر بودنش می توانست وارد کاسه دستشویی شود. همانطور که احتمالا حدس زده اید، دستشویی به شدت مملو از باکتری و آلودگی بود.

“این کار بسیار چندش آور و همانند وارد شدن به جهنم بود. بدترین چیزی که تاکنون تجربه کرده بودم. تنها برخی حیوانات این کار را انجام می دهند. دیگر تن به چنین کاری نخواهم داد. اکنون بدنم درد می کند و می خواهم برای استراحت به خانه بروم”-کاتو برنستن لارسن

آتشنشانی که برای کمک آمده بود، مجبور شد دستشویی که ۲۰ سال از ساختش می گذشت را تخریب کند. سپس آقای لارسن زخم هایش را تمیز نمود و برای جلوگیری از عفونت، آنتی بیوتیک مصرف نمود. با تمام این سختی ها، وی نتوانست تلفن هوشمند را نجات دهد.

Screenshot (1)-w600

Screenshot (2)-w600

Screenshot (3)-w600

Screenshot-w600

منبع: phonearena
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود