پرتاب هندوانه از ارتفاع ۴۷ متری و سالم ماندن آن [تماشا کنید]

نشکن ترین هندوانه دنیا

پرتاب هندوانه از ارتفاع ۴۷ متری و سالم ماندن آن [تماشا کنید]

می توانید تصور کنید که یک عدد هندوانه را از ارتفاع زیاد به زمین پرت کرده و هیچ اتفاقی برای آن نیفتاده و سالم روی زمین فرود بیاید؟ اصلا امکان ندارد. این میوه تابستانی با کوچک ترین ضربه ای شکسته و بافت هایش از هم باز می شوند، چه برسد که از بلندی به پایین بیفتد!

اما در ویدئوی زیر دو نفر از دانشمندان آمارتور کانال How Ridiculous یوتوب آزمایشی را انجام داده اند که بدون شک از دیدن آن بسیار تعجب خواهید کرد. این افراد در اقدامی جالب، تمامی سطح هندوانه را با اسپری Line-X پوشانده و آن را به یک شئی نشکن و غیر قابل نفوذ تبدیل کرده اند.

پیش از دعوت به تماشای ویدئو لازم است توضیح دهیم که از اسپری Line-X برای پوشش سطح داخلی بخش حمل بار وانت و کامیون استفاده می گردد زیرا قدرت حفاظتی این اسپری فوق‌العاده بالا بوده و بدنه ماشین را از ورود هر نوع ضربه یا شکستگی محافظت می نماید.

با این تفاسیر، حالا تصور کنید یوتوبرهای یاد شده از این اسپری روی پوست هندوانه پاشیده و آن را به یکی از سمج‌ترین و نشکن ترین میوه های دنیا تبدیل کرده اند. توصیه می کنیم حتما ویدئوی زیر را تماشا کرده و با چشمان خود ببینید که چطور هندوانه از ارتفاع ۴۷ متری به پایین پرتاب شده و همانند یک توپ انعطاف پذیر پس از چند بار بالا و پایین شدن، سالم روی زمین قرار می گیرد.

محققان حتی با ضربه تبر هم قادر به باز کردن آن نیستند و در آخر دست به دامن دستگاه برش می شوند تا ببینند پس از این همه ضربه و فشار، در فضای داخلی این میوه چه خبر است.

در این ویدئو همچنین می توانید مشاهده کنید که یک هندوانه طبیعی و بدون پوشش محافظتی چطور از هم پاشیده و هنگام برخورد با سطح آسفالت به معنای واقعی کلمه، پودر می شود.

با روزیاتو همراه باشید.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود