“پادشاه کوکائین” برای گرم کردن خانواده اش دلار می سوزاند

دو میلیون دلار اسکناسی که «پابلو اسکوبار» در یک روز سوزاند

“پادشاه کوکائین” برای گرم کردن خانواده اش دلار می سوزاند

پسر پابلو اسکوبار مشهور به “پادشاه کوکائین” و یکی از بدنام ترین و مخوف ترین قاچاق چیان مواد مخدر معاصر اخیرا در گفت و گویی با یک نشریه اسپانیایی مدعی شد: پدرم یکبار برای گرم نگه داشتن خانواده ۲ میلیون دلار اسکناس تا نشده را در آتش سوازاند.

پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر با درج این مطلب نوشت: خوان پابلو اسکوبار، پسر بزرگ یکی از ثروتمند ترین قاچاقچیان مواد مخدر دنیا دوران کودکی خود را در هزارتوی رفاه و تجمل بی پایان از یک سو و خشونت های پردامنه مربوط به سوداگری کوکائین از سوی دیگر ، پشت سر گذاشت.

وی که در حال حاضر ۳۸ سال دارد سالها پیش نام خود را به سباستین ماروخین تغییر داد.

در مصاحبه خوان پابلو با این نشریه، وی به تشریح جزئیات زندگی و تعقیب و گریز مداوم به عنوان عضوی از خانواده اسکوبار پرداخته است و به این نکته اشاره دارد که: “کارتل پدرم ۸۰ درصد کوکائین مصرفی دنیا را تامین می کردو این تجارت بزرگ نزدیک به هفته ای ۴۲۰ میلیون دلار برای وی سود آوری داشت.

خوان پابلو در ادامه مصاحبه با تاکید بر اینکه خانواده اش همواره در مخفیگاه های کوهستانی زندگی می کردند، گفت: روزی در مخفیگاه کوهستانی خواهرم دچار هایپوترمیک (کاهش خطرناک دمای بدن که معمولا در اثر تماس طولانی مدت با هوای سرد ایجاد می شود) شد. پدرم برای گرم کردن فضای خانه دو میلیون دلار اسکناس نو و تانشده را سوزاند.

این گفتگو همچنین می افزاید: پابلو اسکوبار با هدف اینکه در صورت دستگیری و شکنجه اعضا خانواده اش، دشمنان و رقیبانش محل اختفای وی را کشف نکنند، همسر، دختر  و پسرش را هر ۴۸ ساعت با چشمان بسته از ۱۵ مسیر مخفی در کوهستان عبور می داد تا بدین ترتیب مطمئن شود، اعضا خانواده نمی دانند کجا هستند.

خوان پابلو در پایان این گفتگو می گوید: هیچ وقت نمی دانستیم کجا هستیم؛ در واقع اجازه نداشتیم که بدانیم. اگر موقعیت مکانی را اتفاقا به یاد می آوردیم، پدرم بلافاصله خانه را تخلیه می کرد و با چشمان بسته ما را به خانه امن دیگری انتقال می داد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود