۱۲ ساعت مچی مردانه با قیمت زیر ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

۱۲ ساعت مچی مردانه با قیمت زیر ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

ساعت های زیبا و شیک نقش مهمی در مد امروزی آقایان ایفا می نمایند. آن ها چه در روزهای شلوغ و چه در ایام فراغت همراه همیشگی افراد به شمار می روند. ساعت ها علاوه بر کاربردی بودن حسی بسیار خوب را در فرد ایجاد می نمایند و در تمام دنیا زمان به عنوان پارامتری ارزشمند شناخته می شود.

در این زمینه برندهایی مانند «رولِکس» (Rolex) وجود دارند که توجه همه را به خود جلب می نمایند، اما هر کسی توان پرداخت ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان برای خرید یک ساعت را ندارد. شما مجبور نیستید به این کار تن دهید، زیرا هزاران گزینه دیگر با قیمت های مناسب وجود دارد که می توان به آن ها فکر نمود.

در این مقاله قصد داریم ۱۲ ساعت شیک با قیمت زیر ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان را به شما معرفی نماییم.

 

«فِرِدریک کانستانت»

frederique-constant-w600

اگر به دنبال ساعتی با ظاهری زیبا هستید، این ساعت می تواند نظر شما را جلب نماید. «فِرِدریک کانستانت» (Frederique Constant) با اعداد رومی و نمای سیاه و سفیدش سادگی و زیبایی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. عقربه کوچک در بالای عدد ۶ نیز نقش ثانیه شمار را ایفا می نماید. شما می توانید با پرداخت ۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان ساعت های سری «Slim» این برند را در اختیار داشته باشید.

 

«مُوادو»

movado-w600

صفحه نمایش مینیمالیستی این ساعت دقیقا مشابه با مدل های قبلی «مُوادو» (Movado) است. سادگی و جذابیت ساعت «مُوادو» ما را به یاد فیلم های «جیمز باند» و هنرپیشه های مشهورش می اندازد. شرکت آمریکایی قیمت ۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان را برای مدل «Black Museum» در نظر گرفته است.

 

«لومیناکس»

luminox-w600

به نظر می رسد ساعت های برند «لومیناکس» (Luminox) برای غواصان و شناگران ساخته شده باشند. این محصولات در برابر حوادث بسیار مقاوم هستند و اگر به دنبال ساعتی با دوام هستید، گزینه خوبی به شمار می روند. خرید ساعت «Sea Anu 4200» «لومیناکس» ۱,۱۷۰,۰۰۰ تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

 

«سُوِت»

tsovet-w600

این ساعت با ظاهر خاص و بند چرمی با کیفیتش می تواند نظر شما را جلب نماید. ساعت «سُوِت» (Tsovet) به دو کرونوگراف نیز مجهز شده و می تواند فواصل زمانی ۳۰ دقیقه ای و ۶۰ ثانیه ای را اندازه گیری کند. رنگ خاص صفحه و ظاهر متفاوت را می توان از دیگر ویژگی های آن برشمرد. همچنین قیمت مدل «SVT-DE» تقریبا ۱,۴۸۷,۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده.

 

«تیسوت»

tissot-w600

«تیسوت» (Tissot) برندی است که توانسته شهرت و محبوبیت زیادی میان کاربران به دست آورد. تلفیقی از ساعت های اسپرت و شیک را می توان در ظاهر این مدل مشاهده نمود. شما برای در اختیار داشتن مدل «۸۰» با صفحه مشکی باید ۱,۵۲۲,۰۰۰ تومان هزینه پرداخت کنید.

 

«هَمیلتون»

hamilton-w600

بند با کیفیت و عقربه های خاص باعث شده تا این ساعت یکی از زیباترین مدل های لیست ما لقب بگیرد. مدل «Khaki Field Automatic Old Paper» برای شما ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان هزینه در بر خواهد داشت.

 

«ویکتوریناکس»

victorinox-w600

برند سوییسی به ساخت مدل های استیل نظامی روی آورده و توانسته موفق ظاهر شود. این ساعت می تواند برای علاقه مندان به رنگ مشکی انتخاب مناسبی باشد. همچنین قیمت مدل «Night Vision Chronograph» تقریبا ۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده.

 

«نیکسون»

nixon-w600

شماره های درشت صفحه و رنگ های متضاد آن به طور حتم نظر شما را جلب خواهد نمود. ساعت «نیکسون» (Nixon) به کرونوگراف نیز مجهز شده و شما با استفاده از آن می توانید زمان های مهم را محاسبه نمایید. قیمت اعلام شده برای مدل «۵۱-۳۰» تقریبا ۱,۳۱۲,۰۰۰ تومان است.

 

«آلپینا»

alpina-w600

ساعت ها با رنگ های خاص همواره جذابیت بیشتری داشته اند و این مدل از «آلپینا» (Alpina) نیز دقیقا به همین صورت است. ظاهری خلاقانه همراه با ثانیه شمار تعبیه شده جلوه ای زیبا به این مدل می بخشد. برای در اختیار داشتن مدل «Startimer Pilot» باید ۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان هزینه پرداخت نمایید.

 

«ایترنا»

eterna-w600

این برند از سال ۱۸۵۶ میلادی ساخت ساعت های لوکس را آغاز نموده. مدلی که مشاهده می نمایید، نمونه خوبی از همین ساعت هاست که ظاهر خاص آن می تواند بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار دهد. ۱,۷۳۲,۰۰۰ تومان قیمتی است که شما باید برای خرید مدل «Tangaroa» پرداخت کنید.

 

«مومو دیزاین»

momo-design-w600

این ساعت برای افرادی مناسب است که فارغ از مدل های مشهور، به دنبال ظاهری زیبا و خاص هستند. شیشه شفاف ساعت «مومو دیزاین» (Momo Design) احساس خوبی به فرد منتقل می نماید. قیمت مدل «Pilot Heritage» تقریبا ۱,۶۴۲,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

 

«میدو»

mido-w600

ساعت «میدو» (Mido) با طراحی ساده و شیک خود نظر شما را جلب خواهد نمود. ظاهر روشن این مدل آن را از ساعت های مشکی و تیره مرسوم کاملا متمایز می نماید. خرید مدل «Baroncelli» تقریبا ۱,۶۶۲,۰۰۰ تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • محسن آبان ۱۴, ۱۳۹۵

    دنبال این پست بودم
    لطفا اگه امکانش هست
    رنگ پرایمری رو به متریال نارنجی تبدیل کنید
    بنظرم یکم کپسیتی تغییر کنه بهتره

  • نيكناز اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۶

    من خیلى وقته دنبال همچین مطلبى بودم عالى بود واقعا خیلى تو انتخاب کمککم کرد???