همکاری جذاب ۱۱۶ بیل مکانیکی برای تخریب یک روگذر در ۵۶ ساعت [تماشا کنید]

وقتی چینی ها دست به کار می شوند

همکاری جذاب ۱۱۶ بیل مکانیکی برای تخریب یک روگذر در ۵۶ ساعت [تماشا کنید]

چینی ها انسان های بسیار عجیبی هستند که تقریبا هر کاری از دستشان بر می آید؛ از ساخت کالاهای تقلبی برابر اصل گرفته تا تولید محصولات بسیار عالی با قیمت های مناسب. به طور کلی باید گفت که سر در آوردن از کار این چشم بادامی ها چندان آسان نیست.

در همین راستا و برای تاکید روی غیرقابل پیش بینی بودن مردم سرزمین اژدهای سرخ بد نیست به یک عملیات تخریب که در شب گذشته در شهر «نانچانگ» این کشور به انجام رسیده، اشاره کنیم.

داستان از این قرار است که مسوولان شهر مذکور در پی نشست های متعدد به این نتیجه می رسند که یکی از پل های رورگذر این شهر اضافی است و باید تخریب گردد و از آنجا که گویا  برای این کار عجله زیادی هم داشته اند، تصمیم می گیرند یک شبه این عملیات را به پایان برسانند.

به همین منظور، آنها ۱۱۶ بیل مکانیکی را کرایه کرده و عملیات تخریب را از هر دو طرف روگذری که  ۲۴ سال قدمت داشته، آغاز می نمایند. در نتیجه همکاری این بلدوزرها که مجموعا ۵۶ ساعت به طول انجامیده، بخش اصلی پل در عرض همان چند ساعت اولیه شب با خاک یکسان می گردد.

صحنه قرار گیری بیل های مکانیکی در کنار هم با فاصله های منظم و تعیین شده و روند حفاری و تخریب این روگذر بسیار جالب است که می توانید در ویدئوی زیر تماشا کنید.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود