انسان های موفق در تعطیلات آخر هفته از چه کاری پرهیز می کنند؟

لزومی ندارد برای موفق بودن، خودمان را با کار کردن در تمام ساعات آخر هفته نابود کنیم

انسان های موفق در تعطیلات آخر هفته از چه کاری پرهیز می کنند؟

تعطیلات آخر هفته، موقعیت خوبی است که افراد بتوانند با استفاده درست از آن، زندگی را بهتر به سمت جلو پیش ببرد. البته برای گروه دیگری از افراد هم تله بزرگی به شمار می رود.

بیزنس اینسایدر اخیرا با رایان کاهن، موسس مجموعه ای با نام The Hired Group، مشاور مشاغل و بنیانگذار دوره های آنلاینِ “چگونه استخدام شویم” انجام داد. در این مصاحبه به بررسی فعالیت های افراد ناموفق در طول تعطیلات آخر هفته پرداخته شد.

او پیشنهادات فراوانی در مورد فعالیت های مهمی که افراد ناموفق آنها را نادیده می گیرند، ارائه داد. کارهایی از قبیل سرو سامان دادن به وضعیت اتاق ها برای انجام برخی از کارهایی که می توانند موجبات شادی افراد خانواده را فراهم آورند و یا ایجاد ارتباطات جدید که افراد ناموفق عمدتا توجه چندانی به آن نمی کنند.

هر دو موردی که به آنها اشاره کردیم در زندگی شخصی هر فردی می تواند بسیار تاثیرگزار باشد که متاسفانه بسیار مورد غفلت واقع می شوند.

وی در مورد افراد موفق به این نکته اشاره می کند که بیشتر آنها هرگز همه تعطیلات خود را به کار کردن اختصاص نمی دهند و امکان ندارد از زندگی شخصی خود به طور کامل غافل شوند.

کاهن در این مورد می گوید: “استرس کاری خود را با سرو سامان دادن به زندگی شخصی خود به حداقل برسانید. آیا کاری بیرون از منزلی وجود دارد که همواره برای انجام آن غر و لند می کردید؟ بله تعطیلات آخر هفته، زمان مناسبی است که  آن کارها را به انجام برسانید.”

این را همواره به خاطر بسپارید که کار منطقی به نظر نمی رسد که در طول تعطیلات آخر هفته خودتان را با تمام وقت کار کردن نابود کنید. زمانی را نیز به خودتان اختصاص دهید.

منبع: businessinsider
دیجیاتو
بدون نظر

ورود