دانش آموزانی ۷ ساله با حفر تونل در زیر فنس ها از مدرسه فرار کنند

بعد از این حادثه پلیس در جریان قرار گرفت

دانش آموزانی ۷ ساله با حفر تونل در زیر فنس ها از مدرسه فرار کنند

«برَدلی تالی» (Bradley Tolley) بازیگوش همراه با دوستانش روزها سرگرم حفر زمین در زیر فنس های فولادی مدرسه بوده اند. هنگامی که این تونل به اندازه کافی عریض شده، وی و دوستانش هنگام وقت ناهار از مدرسه فرار کردند. تلاش کارکنان مدرسه برای پیدا نمودن بچه ها به جایی نرسید، به همین دلیل آن ها آژیر خطر را به صدا درآوردند و بعد از پیدا شدن چاله حفر شده، پلیس را در جریان اتفاقات قرار دادند.

nintchdbpict000267225283-w600

بعد از آن مدیران مدرسه با پدر ۳۱ ساله دانش آموز بازیگوش تماس گرفتند. چند لحظه بعد آقای تالی بزرگ از طریق تماسی دیگر متوجه شد که پسرش همراه با بچه ای دیگر حدودا ۱.۵ کیلومتر دور تر از مدرسه دیده شده است. پدر برِدلی می گوید او علاقه ای به یادگیری ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفته از مدرسه فرار کند.

آقای تالی امنیت مدرسه را زیر سوال برده و در این رابطه توضیحاتی ارائه نموده که آن ها را با یکدیگر می خوانیم:

برَدلی همراه با برخی دوستانش به مدت چند روز مشغول حفر چاله بوده اند و نقشه ای مانند فیلم مشهور فرار بزرگ را در سر داشته اند. من نمی توانم چنین مسئله ای را باور کنم. فرزند من نباید چنین کاری را انجام می داد، اما هنگامی که بچه های خود را به مدرسه می فرستید، انتظار دارید امنیت آن ها برقرار باشد و کارکنان رفتار و کارهای آن ها را زیر نظر بگیرند. نمی توانم درک کنم که بچه ها چگونه خاک را جا به جا نموده اند و هیچ کس به این مسئله توجهی نشان نداده است. مدیر مدرسه با من تماس گرفته و می گوید فرزندتان با شخص غریبه ای بیرون نرفته، بلکه گم شده است. پسر شما از زیر فنس ها فرار کرده و ما در حال جستجو برای پیدا کردن آن هستیم. چند لحظه بعد فردی با من تماس گرفت و از دیده شدن پسرم همراه با دوستش خبر داد. من نمی دانم برَدلی در ۱ ساعتی که گم شده بود چه کاری انجام می داده است، اما ظاهرا وی به خانه والدین دیگر دانش آموزان رفته و خودش را سرگرم نموده. آن ها به نزدیکی بزرگراه رفته اند تا بتوانند خودشان را به آنجا برسانند. من از بابت این مسئله وحشت کردم، زیرا هر اتفاقی می توانست برای آن ها رخ دهد.

nintchdbpict000267225103-w600

بعد از این اتفاق، کارگران چاله حفر شده را مجددا پر نمودند و مدیر مدرسه بلافاصله با پلیس تماس گرفته است. وی همچنین با والدین در این رابطه صحبت نموده و سطح امنیتی مدرسه را مورد بررسی قرار می دهد.

nintchdbpict000267225105-w600

دانش آموزان در رابطه با این مسئله کاملا توجیه شده و به آن ها تاکید گردیده که قوانین مدرسه تا چه میزان اهمیت دارد و تمام آن ها باید به آن احترام بگذارند. کارکنان مدرسه بعد از گذشت ۱۰ دقیقه متوجه این اتفاق شدند و بلافاصله تلاش خود برای یافتن دانش آموزان را آغاز نمودند. بر اساس گفته های مدیر مجموعه، هنگامی که بیش از ۱۵ دقیقه از گم شدن بچه ها بگذرد، آن ها با پلیس تماس خواهند گرفت.

منبع: thesun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود