پول بدهید، زندانی شوید [تماشا کنید]

زندانی در هند مشتریانی یک روزه دارد

پول بدهید، زندانی شوید [تماشا کنید]

یکی از زندان های هند در منطقه شلوغ سانگاردی، این فرصت را در اختیار علاقمندان قرار می دهد تا با پرداخت مبلغی اندک، یک روز زندگی بعنوان زندانی را تجربه کنند.

پایگاه اینترنتی اُدیتی سنترال با انتشار این خبر نوشت: اداره زندان های هند با به راه اندازی ابتکاری خلاقانه موسوم به “زندان را تجربه کن” این امکان را به متقاضیان می دهد تا به شکلی داوطلبانه زندگی در زندان با تمام ویژگی هایش را به مدت ۲۴ ساعت تجربه کنند.

این ویژگی ها شامل یونیفورم مخصوص زندانیان، ظرف های غذای فلزی، سوپ زندان و زندگی در سلول های انفرادی می شود.

اگرچه ساعت کار اجبای برای زندانیان داوطلب وجود ندارد اما این زندانیان مجبور هستند پس از خروج از سلول هایشان به نظافت سربازخانه ها و آبیاری درختان بپردازند.

یکی از مقامات اداره زندان های هند با بیان اینکه برای یک تجربه ۲۴ ساعته، زندانی داوطلب می بایست ۵۰۰ روپیه معادل ۷.۵ دلار آمریکا بپردازد، خاطر نشان کرد: همه چیز در این ۲۴ ساعت واقعی است. شیفت ها و بازرسی های شبانه مامورین، یونیفورم، غذای زندان و صدای آژیر همگی به  شکلی کامل واقعی بازسازی می شوند.

voluntary-jail-time2-600x339

برنامه این زندانیان داوطلب به این شکل آغاز می شود که ساعت ۵ صبح بیدار باش است. پس از تمییز کردن سلول و مرتب کردن تخت خواب به حیاط زندان منتقل می شوند. ساعت ۶:۳۰ چای و ساعت ۷:۳۰ صبحانه سرو می شود. زندانیان ساعت ۱۱ ناهار می خورند و شام نیز ساعت ۵  سرو می شود. ساعت ۶ همه زندانیان به سلول هایشان برمی گیردند و تا صبح فردا زندانی خواهند بود.

برای اطمینان از سلامت و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی یک افسر شیفت شب، تمام وقت در ندامتگاه قدم می زند.

رئیس این زندان با اشاره به اینکه هر روز بر تعداد متقاضیان زندان داوطلبانه افزود می شود، گفت: تماس های بسیاری از سرتاسر هند، حتی بمبئی داریم. شاید بتوانیم با کمی تبلیغ مشتریان بیشتری نیز جذب کنیم.

گفتنی است زندانیان در طول مدت اقامت در این زندان حق به همراه داشتن موبایل یا هرگونه وسیله ای ارتباطی دیگری را ندارند. ملاقات هم در این ۲۴ ساعت ممنوع است.

منبع: Oddity Central
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود