با «پاکوئی» تند و تیز ترین چیپس جهان آشنا شوید [تماشا کنید]

این چیپس به قدری تند است که خوردن یک تکه از آن کفایت می کند

با «پاکوئی» تند و تیز ترین چیپس جهان آشنا شوید [تماشا کنید]

شرکت «تورتیلا» (tortilla) قصد دارد ماه آینده و برای مدتی محدود، چیپسی عجیب و نامتعارف را به فروش برساند. این خوراکی تقریبا ۵ دلار قیمت گذاری شده و قرار است در بسته های کوچک قرمز رنگ عرضه شود. بر روی این بسته ها علامت مرگ کشیده شده و در پشت آن نیز جمله “آیا شما جرات دارید به جهنم بروید و برگردید؟” به چشم می خورد. تمام این کارها به علت تندی وحشتناک محصول جدید تورتیلا انجام گرفته است. به نظر می رسد چیپس ذرت جدید را باید تندترین چیپس در سراسر دنیا بدانیم.

نکته جالب اینجاست که در هر بسته تنها یک عدد برگه سیب زمینی قرار داده شده است. در ساخت این محصول از فلفل های کارولینا استفاده گشته که یکی از تندترین خوراکی ها در سراسر جهان به شمار می روند و در معیار «اسکوویل» (Scoville) (معیاری که برای میزان تندی مورد استفاده قرار می گیرد) عدد ۲.۲ میلیون را به خود اختصاص داده اند.

paqui-1-w600

1-w600

برخی افراد که به این برگه های آتشین دسترسی داشته اند، در تلاشند واکنش های خود بعد از نوش جان کردن چیپس را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. ظاهرا خوردن آب هم چندان نمی تواند به رفع این تندی وحشتناک کمک کند. مدیر برند تورتیلا در این رابطه می گوید: “چیپس «پاکوئی» (Paqui) برای کسانی در نظر گرفته شده که می خواهند مرزهای خود را گسترش دهند. این خوراکی نهایت تندی را به ارمغان می آورد و می تواند تجربه و طعمی خاص را به علاقه مندان هدیه دهد.”

ویدیوی زیر واکنش افراد بعد از خوردن این چیپس را نشان می دهد، بنابراین از شما دعوت می کنیم آن را تماشا کنید.

منبع: adweek
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود