خوشمزه اما بدون گوشت؛ همبرگرها و رست بیف هایی که گیاهی هستند

خوراکی هایی گیاهی که طعم و شکلشان مانند گوشت است

خوشمزه اما بدون گوشت؛ همبرگرها و رست بیف هایی که گیاهی هستند

قصابی که در زمینه فروش پنیر و خوراکی های غیر حیوانی فعالیت می کند، توانسته غذایی خلاقانه و جدید ابداع کند. این فرد در ایالت «مینیاپولیس» زندگی می کند و سراسر فروشگاهش با کلماتی مانند «گوشت» و «پنیر محلی» پر شده است. به همین دلیل تقریبا همه به اشتباه می افتند.

محصولاتی که فروشگاه وی ارائه می کند، شامل چوزیرو، گوشت دنده، پپرونی، سوسیس، سرشیر، پاسترامی، رست بیف، بیکن و گوشت خوک هستند. ساندویچ و سوپ نیز در منوی فروشگاه دیده می شود. وب سایت این فروشگاه، وجود مقادیر مناسب پروتئین و ویتامین B را در خوراکی هایش تضمین می کند؛ معضلی که دیگر جایگزین های گوشت با آن مواجه هستند.

عملکرد این فروشگاه به اندازه ای خوب بوده است که توانسته برای دریافت جایزه بهترین سازنده غذا و نوشیدنی آمریکا در سال ۲۰۱۶ نامزد شود. مصرف کنندگان نیز راضی هستند و تصاویر خوراکی های این مرکز را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

screenshot-74-w600

screenshot-75-w600

«آبری والش» همراه با خواهر و برادر (خانواده کِیل) سال گذشته فروشگاه خود را افتتاح کردند. آن ها توانستند خیلی سریع رشد کنند و از تجارتی کوچک، به تجارتی ۴۵ هزار دلاری تبدیل شوند. آبری بیش از دو دهه گیاه خوار بوده و نخستین خوراکی بدون گوشتش را سال ها پیش پیشنهاد داده است. وی در این رابطه می گوید: “یک نفر به من گفت که در زمینه غذا استاد و دانشمند هستم. ما قصد داریم با این کار کره زمین را نجات دهیم.” این خوراکی ها معمولا با استفاده از توفو و تِمپِه درست می شوند.

منبع: independent
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود