ترفندهای عکاسی برای فروش بهتر مبلمان دست دوم

فروش اینترنتی

ترفندهای عکاسی برای فروش بهتر مبلمان دست دوم

هنگامی که قصد فروش آنلاین مبلمان دست دوم خود را دارید، اگر عکس های خوبی از این وسایل بگیرید، بدون شک در جلب توجه بیشتر مشتری ها موفق تر بوده و با سرعت بیشتری می توانید آنها را به فروش برسانید.

پیرو این امر، «آن دوهرتی» که مالک یک عتیقه فروشی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینویز است، بیان داشته که برای گرفتن عکس های خوب از وسایل دست دوم خود، «نور» اهمیت ویژه ای دارد. در بسیاری از آگهی های وسایل خانگی شاهد عکس های تاریک و تیره هستیم که نور فلاش به طور مستقیم روی آنها تابیده و تصویری نازیبا را نمایش می دهند.

برای اینکه این اشتباه را تکرار نکنید، بهترین کار این است که مبلمان موردنظر خود را از خانه بیرون برده و زیر نور طبیعی آفتاب از آن عکاسی کنید. به این ترتیب، رنگ و جنس پارچه و طرح های آن به شکل طبیعیشان ثبت شده و هیچ گونه سایه تاریکی روی آنها ایجاد نمی شود.

دومین مورد مهم این است که عکس را طوری بگیرید که اندازه ی وسیله در آن قابل تشخیص باشد. برای این منظور خوب است که آن را در کنار وسیله ای دیگر قرار دهید تا به صورت حدودی سایز وسیله مشخص شود. البته بدون شک نوشتن اندازه دقیق در توضیحات زیر عکس بسیار مفیدتر خواهد بود اما به صورت چشمی هم آن را به خریدار نشان دهید.

با رعایت همین دو مورد ساده، خیلی راحت می توانید تعداد مشتری های مبل فروشی خود را دو برابر کنید.

منبع: lifehacker
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود