۷ ترفند ساده و موثر برای آرایش روزانه بانوان

۷ ترفند ساده و موثر برای آرایش روزانه بانوان

خانم ها اصولا برای زیباتر شدن آرایش می کنند اما برخی از آنها با طریقه صحیح استفاده از لوازم آرایشی آشنا نیستند و نتیجه کارشان خوب از آب در نمی آید.

پیرو همین مساله شاید بد نباشد اصول ابتدائی و ساده آرایش کردن را یاد بگیرید تا در عین سادگی، صورتتان زیباتر نیز به نظر برسد. برای این منظور، ۷ راهکار تصویری که در ادامه وجود دارد می تواند تا حدی شما را در این راستا یاری برساند.

۱- هنگام آرایش و زیرسازی پوست، برخی از قسمت های صورت باید روشن تر باشند که شامل گوشه های داخلی چشم، بالای ابرو، زیر چشم و زیر گونه هاست. به همین منظور راحت ترین راه برای قرار دادن کرم در این قسمت ها، کشیدن عدد سه روی صورت است.

1

۲- برای اینکه سایه زیر ابرو را به درستی و در جای درست خود بزنید، می توانید از یک قاشق پلاستیکی برای این امر کمک بگیرید.

2

۳- اینفوگرافی زیر  نحوه صحیح استفاده از سایه سه رنگ را به شما آموزش داده است.

ara1

۴- برای صرفه جوئی در وقت بهترین کار این است که همیشه خودتان با موچین ابروهایتان را تمیز کنید. برای این امر شکل اصلی ابرو را حفظ کرده و فقط موهای اضافه ای که در قسمت بالا و پائین درآمده اند را سریعا بردارید تا لازم نباشد هر هفته آرایشگاه بروید.

ara2

۵- با استفاده از خط لب، یک X در لب بالائی بکشید.

ara3-2

۶- کانسیلر (کرم پوشش دهنده) را روی پوست گذاشته و پیش از پخش نمودن آن روی صورت، اجازه دهید ۵ دقیقه روی پوست بماند. به واسطه این کار، کرم پوشش بیشتری خواهد داشت و در نتیجه به لایه های کمتری نیاز خواهد بود. این تفاوت را می توانید به وضوح در تصویر زیر ببینید. در دست بالا، کانسیلر تازه روی پوست گذاشته شده و در عکس پائینی، ۵ دقیقه از قرار دادنش گذشته است.

sub-buzz-22282-1475161768-9

۷- برای پوشاندن سیاهی های زیر چشم بهتر این است که کانسیلر را به صورت مثلث زیر چشم کار کنید تا مطمئن شوید تمام تیرگی ها پوشانده می شوند.

sub-buzz-32406-1475162414-1

منبع: buzzfeed
بدون نظر

ورود