قابی که آیفون شما را شبیه گلکسی نوت ۷ منفجر شده می کند

قابی که آیفون شما را شبیه گلکسی نوت ۷ منفجر شده می کند

رقابت میان دو برند سامسونگ و اپل از دیرباز حالت تدافعی داشته و هر دو کمپانی بارها از خجالت هم درآمده و هر بلایی دلشان خواسته سر یکدیگر آورده اند. از کامیون های مملو از سکه های خُرد برای پرداخت جریمه میلیونی سامسونگ به اپل گرفته تا شکایت های مداوم و پی در پی اهالی کوپرتینو از بزرگ‌ ترین برند تولید موبایل در کره جنوبی.

حالا که این کشمش ها بین دو شرکت یاد شده به طور موقت از بین رفته، کمپانی های شخص سوم طرفدار آنها گویا کاسه داغ تر از آش شده اند و محصولاتی در راستای تخریب و ضربه زدن به شرکت رقیب روانه بازار می کنند.

یکی از جدیدترین نمونه این کالاها، پوسته آیفون موسوم به Explo-sung  است که برند UNIQFIND آن را به شکل یک آیفونی که باتری اش آتش گرفته طراحی و عرضه نموده.

یونیک فایند در رابطه با طرح این برچسب چنین گفته: «ما این پوسته را برای مراسم هالوین برای دارندگان موبایل اپل طراحی کرده ایم که با چسباندن آن روی بدنه دستگاه این طور به نظر می رسد که باتری موبایل سوخته و در حال ذوب کردن بدنه است.»

https-_blueprint-api-production-s3-amazonaws-com_uploads_card_image_254064_explo-sung-front-view_1024x1024

بخش جلوئی پوسته هم همین طرح را دارد.

در آخر هم بد نیست بدانید که برچسب موردبحث با قیمت ۲۵ یا ۳۵ دلار  با قاب محافظ پیش فروش می شود و قرار است از ماه نوامبر روانه بازار گردد.

منبع: mashable
دیجیاتو
بدون نظر

ورود