چرا کت و شلوارهای دونالد ترامپ با اینکه هزاران دلار قیمت دارند، ارزان و بدفرم دیده می شوند

چرا کت و شلوارهای دونالد ترامپ با اینکه هزاران دلار قیمت دارند، ارزان و بدفرم دیده می شوند

بدون شک دونالد ترامپ را با آن کت و شلوارهای گشاد و بدفرم و کراوات قرمز رنگش در رسانه ها و خبرها زیاد دیده اید. با اینکه همه می دانید این نامزد ریاست جمهوری آمریکا بسیار ثروتمند است و تمامی وسایل و لباس هایی که خریداری می کند، قیمت های گزافی دارند، اما چرا همیشه در ظاهر بسیار شلخته و نامرتب دیده می شود و لباس هایش به تنش گشاد هستند؟ اغلب این طور به نظر می رسد که لباس هایی که پوشیده، بی ارزش و ارزان هستند.

شاید بهترین جمله ای که بتوان در رابطه با نوع پوشش ترامپ بیان داشت، این باشد که پول، سلیقه نمی آورد. چه بسیار ثروتمندانی که نه خانه و زندگی شیکی دارند و نه لباس هایی که می پوشند به اندازه قیمتشان ارزش و زیبایی دارد.

خوب است بدانید که ترامپ لباس های رسمی خود را از برند مشهور ایتالیایی Brioni که به طور ویژه در حوزه طراحی و دوخت کت و شلوارهای مردانه فعالیت دارد، خریداری می کند. قیمت لباس های این برند از ۶ هزار تا ۱۷ هزار دلار، بسته به نوع پارچه و روش دوختی که انتخاب می کنید، متغیر است.

gettyimages-619566768

وقتی یک آدم خوش سلیقه، لباس هایی با این قیمت به تن کند، بدون شک بسیار شیک به نظر خواهد رسید، اما این مساله در مورد ترامپ مصداق ندارد. او نه تنها بد سلیقه محسوب می شود، بلکه حتی نحوه صحیح لباس پوشیدن را هم بلد نیست.

یکی از مبانی خوش پوش بودن این است که بدانید چه لباسی را چگونه بپوشید، که ترامپ از این هنر محروم است. کت و شلوارهای وی همیشه گشاد بوده و آستین هایش بیش از حد بلند هستند. کراواتش نیز بیش از حد بلند است و تا روی پاهایش ادامه دارد. در بیشتر مواقع نیز لباس هایش اتو نداشته و چروک دیده می شوند.

بسیار عجیب است که فردی که قصد اخذ مقام ریاست جمهوری یکی از پهناورترین کشورهای دنیا را دارد، تا به این اندازه در ظاهر و پوشش خود سهل انگار و بی سلیقه بوده و برایش مهم نباشد که موهایش آشفته، کت و شلوارش گشاد و آویزان و کراواتش بلند هستند.

اینکه فردی به ظاهر خودش اهمیت ندهد، چندان قابل قبول نیست، مخصوصا اگر آن فرد، کسی باشد که قرار است در میان عموم دیده و شناخته شود. در آخر بد نیست اشاره کنیم که باراک اوباما، درست برعکس ترامپ به خوبی به اصول خوش پوشی واقف بوده و لباس هایی که فیت تنش هستند را می پوشد. همچنین در انتخاب رنگ ها نیز بسیار هوشمندانه رفتار می کند.

منبع: businessinsider
۱۵ نظر

ورود

  • Hosein Rastegar آبان ۱۵, ۱۳۹۵

    همه چیزشون درسته
    فقط لباس پوشیدنشون مشکل داره
    چه مسخره است این خبر های سطحی زرد مایل به قهوه ای

  • رونین آبان ۱۵, ۱۳۹۵

    مثلا چه طوری بپوشه که خوب به نظر بیاد؟ بعد میخواید بگید شما هم تابع جریان جهانی روشنفگری هستید و از ترامپ مثلا متنفرید؟ بشینید سرجاتون شما را بخدا….

    • سجاد آبان ۱۵, ۱۳۹۵

      ماشاالله ما ایرانیها انقدر جنبه انتقاد داریم که حتی وقتی از یه خارجی انتقاد میشه به ما بر می خوره

  • ارش آبان ۱۵, ۱۳۹۵

    این حرفا چیه اخه همه اینا سیاسته که یه ادم طبقه پایین جامعه فکر کنه این هم همون لباسی تنشه که خودش میپوشه نگران نباشین اینقدر مشاور داره که اینا رو بهش بگن همش سیاسته

  • كرگدن آبان ۱۵, ۱۳۹۵

    کشورى که ٨ سال رییس جمهورش چیز بوده اصلا اجازه نداره چنین مقالاتى بنویسه. جهان سوم یعنى اینکه فلانى ٨ سال رییس جمهور بود کشى چیزى نگفت راجع به لباسش. حالا این ترامپ که بدش میرزه به اون فلانى، میگن کت شلوارش بده. اون فلانى حتى کت شلوار هم نداشت! کاپشن در تیرماه.

  • پد آبان ۱۵, ۱۳۹۵

    مگه عمو محمود خوش پوش و خوشتیپ بود که به این گیر دادی

  • محسن آبان ۱۵, ۱۳۹۵

    پست دقیقی بود

  • امیر آبان ۱۵, ۱۳۹۵

    فکر می کنید با اون همه مشاور یکی نیست بهش یاد بده … اتفاقا کاملا تعمدی است …مردم امریکا به دنبال کسی هستند که کلیشه های رایج سیاسیون رو نداشته باشه … پس برای دونالد بهتره که این جور لباس بپوشه … شما خیلی ساده ای برادر

  • وحید آبان ۱۵, ۱۳۹۵

    یاد یه بنده خدایی افتادم که چند سال پیش توی تمام دنیا مارو سوژه کرده بود جوری که رومون نمیشد بگیم ایرانی هستیم خخخخخخ
    امریکایی ها همه اش از ما کپی میکنن اینقد کپی نکنید دیگه مرسی اه…

  • امیر آبان ۱۵, ۱۳۹۵

    سلام.
    طرفدار هیچکدوم نیستم ولی یه طوری میگید اوباما شیک پوشه و ترامپ نه که انگار اوباما خودش میخره و خودش میپوشه! ۲۰ تا مشاور کمکش میکنن ناسلامتی!

  • Meysam آبان ۱۶, ۱۳۹۵

    یادش بخیر یکی بود کاپشن از تاناکورا میخرید میپوشید ، خدای ساده زیستی بود ?

  • مهدی آبان ۱۶, ۱۳۹۵

    امیدوارم رای بیاره…واسه دلواپس های داخلی که زیاد هارت و پورت می کنند ، یکی مث ترامپ باید رئیس جمهور بشهه

  • Mosi آبان ۱۶, ۱۳۹۵

    ایرانیا با فقر فرهنگی که دارن و بدون اینکه چیزی بدونن فقط حرف میزنن. تا دیروز کسی اصلا ترامپ رو نمیشناخت الان تو ایران طرفدارم پیدا کرده! یه مشت غار نشین که از هیچی سر در نمیارن!
    جدا از لباساش، فساد مالی، فساد اخلاقی، تجاوز به دخترای نوجوان، توهین و رعایت نکردن حقوق زنان. اینا فقط بخش دیگه ای از مشکلات دیگه ترامپه که نه تنها خیلی وقته همه اینو میدونن، بلکه هیلاری الان تو کل آمریکا داره جار میزنه اینارو! حالا یه مشت احمق تو کشور خودمون طرفدار این شدن.

  • یاشار دی ۲۳, ۱۳۹۵

    حتما ادم باید مشکل بینائی داشته باشی از این نوع پوشش و خوشتیپی ایراد بگیره

  • اشکان مرداد ۲۹, ۱۳۹۷

    چقدر مضحک و مسخره مطالب رو میبینید براتون متاسفم.