صحنه هایی از رویدادهای ترسناک و عجیب طبیعی که می توانند شما را شوکه کنند [تماشا کنید]

صحنه هایی از رویدادهای ترسناک و عجیب طبیعی که می توانند شما را شوکه کنند [تماشا کنید]

بشر همواره در معرض خطر بلایای طبیعی قرار داشته و همواره به دنبال راهی بوده که بتواند از آن ها در امان بماند. امروزه فناوری به قدری پیشرفت کرده که برخی حوادث مانند طوفان ها قابل پیش بینی هستند. رصد مداوم وضعیت آب و هوا می تواند به ما در این زمینه کمک کند.

اما پیش بینی ها نمی توانند اتفاقاتی که قرار است رخ دهند را به طور کامل برای ما نمایان سازند. بارها پیش آمده که اخبار منتشر شده درست در نیامده و حادثه بیشتر از چیزی که انظار داشتیم قدرتمند بوده است. گاهی اوقات نیز دانشمندان نتوانسته اند طوفان ها و بلایا را پیش بینی کنند.

در پاره ای از موارد، رویدادهای طبیعی به قدری ترسناک و غیر منتظره هستند که مردم گمان می کنند آخرالزمان فرا رسیده و دنیا رو به پایان است. این گونه حوادث، هرکسی را به وحشت می اندازند و نمی توان از این بابت به مردم خرده گرفت. ما در این مقاله قصد داریم چند نمونه از آن ها را بررسی کنیم. با ما همراه باشید تا با این طوفان ها و بلایای عجیب آشنا شوید.

طوفان و رعد و برق های سبز؛ مانند حمله شیمیایی

پدیده ای در ادامه مشاهده می کنید، بسیار عجیب و کمیاب است. ابرهای تیره خورشید را محو کرده اند و به قدری زیاد هستند که به نظر می رسید شب فرا رسیده باشد. گاهی اوقات نازکی ابرها به گونه ای بود که اجازه نفوذ کم نور خورشید را می داد. هنگامی که این حادثه رخ داد، ابرها همه چیز را به رنگ آبی و سبز درآوردند. ماجرا به قدری ترسناک بود که مردم گمان کردند پایان دنیا فرا رسیده است. می توانید جزئیات را در ویدیوی زیر ببینید.

حتی تصاویر و ویدیوها هم نمی توانند حق مطلب را به خوبی ادا کنند. باید خودتان در آن جا حضور داشته باشید تا با تمام وجود شرایط وخیم به وجود آمده را درک کنید. آسمان کاملا صاف است و به یک باره ابرهای تیره و تار همه جا را فرا می گیرند. رنگشان به گونه ایست که انگار حمله شیمیایی یا اتمی رخ داده است.

582807_v1-w700

582813_v1-w700

جاری شدن ماسه ها در عراق

این رویداد در نوع خود بسیار شگفت انگیز است. در کشور عراق، رودخانه ای شروع به حرکت کرده و تنها تفاوت آن با موارد دیگر این بوده است که به جای آب، درون رودخانه شن قرار داشته. اگر کمی در رابطه با شیمی اطلاعات داشته باشید، باید بدانید که ماسه هیچ گاه به این شکل در نمی آید؛ حتی اگر با آب ترکیب شود. بنابراین با اندکی دقت می توان به واقعیت ماجرا پی برد.

582808_v1-w700

آن ها توپ های یخی هستند. سال گذشته، طوفان های بسیار سهمگینی منطقه خاورمیانه را فرا گرفت. نتایجی که آن ها در بر داشتند، بسیار عجیب بود. میلیون ها دانه تگرگ با جریان های سیلابی همراه شده و سرازیر گشتند. آن ها خود را به مناطق صحرایی رسانده و ماسه ها را نیز با خود همراه کردند. به این ترتیب، پدیده ای که در ویدیو مشاهده نمودید شکل گرفت.

پدید آمدن حفره های عجیب در دریاچه ها

حفره ها بیشتر از چیزی که شما فکر می کنید دیده می شوند. آن ها می توانند در زمین پدید بیایند و با بارش باران نیز بزرگتر گردند. اما دیده شدن چاله های عجیب در رودخانه ها، پدیده ایست که کمتر می توان مانندش را یافت. ویدیوی زیر را تماشا کنید تا بیشتر با ماجرا آشنا شوید.

همانطور که دیدید، چندین حفره در دریاچه دیده می شود. این پدیده می تواند ناشی از فشار زیاد به بخشی از زمین باشد. این احتمال وجود دارد که چاله ها بزرگتر شده و همه چیز را ببلعند. ویدیوی زیر مثال عینی این اتفاق را به شما نشان خواهد داد.

رویداد مذکور بسیار ترسناک است؛ به گونه ای که انگار دروازه ای به سوی جهنم باز شده باشد. این حادثه در لوئیزیانای آمریکا رخ داده و ریشه آن به فعالیت های انسانی باز می گردد. این شهر بر روی یک گنبد نمکی توخالی بنا شده که سال ها در آن عملیات حفاری و معدنی انجام شده است. به نظر می رسد این زمین در حال پر شدن با آب است. نتیجه آن، فرسایش و به وجود آمدن حفره ها خواهد بود که شهر را به این صورت می بلعند.

منبع: cracked
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود