«نوتلا برگر»؛ محصول شیرین و جدیدی که به زودی به منوی مک دونالد اضافه می شود

«نوتلا برگر»؛ محصول شیرین و جدیدی که به زودی به منوی مک دونالد اضافه می شود

به نظر می رسد خبرهای خوبی برای علاقه مندان به غذاهای رستوران های زنجیره ای برند مک دونالد در راه است؛ هر ساله و بر حسب فصل این شرکت گزینه هایی را به منوی خود اضافه و مواردی را نیز از آن حذف می کند و البته در این بین عناوین کلاسیک همواره در دسترس هستند و تغییری در موردشان اعمال نمی شود.

در راستای همین تغییرات فصلی، بناست تا برگری جدید به منوی رستوارن مورد اشاره وارد شود که بر حسب شواهد به نظر می رسد محبوب علاقه مندان به طعم های شیرین گردد و صد البته که اگر اضافه وزن دارید یا قلبی با وضعیت نابسامان، بهتر است از آن چشم بپوشید.

برگری که از آن سخن گفتیم مانند دیگر نمونه های رستوران ارائه دهنده اش با ورقه های پنیر، خیارشور و گوجه فرنگی سرو نمی شود و در عوض مک دونالد نان های گرد آن که با کره و تخم مرغ طبخ شده اند را مملو از شکلات خوشمزه و محبوب همگان، یعنی نوتلا خواهد کرد.

برند مورد اشاره نخستین بار در یک صفحه ی فیس بوکی از محصول جدید خود سخن به میان آورده بود و در آن نوشته بود: «غذایی دلنشین و شیرین در راه است که هیچکس تاب مقاومت در برابر آن را نخواهد داشت».

گفتنی است که مک دونالد نام «Sweety con Nutella» را برای برگر تازه اش برگزیده و البته فعلاً‌ آن را فقط در شعبه های اش در کشور ایتالیا عرضه می کند. در این رابطه وب سایت روزنامه سان می افزاید هنوز دقیقاً‌ مشخص نیست که چه زمانی این برگر عرضه اش آغاز می گردد و ضمناً مک دونالد اشاره ای هم نکرده که آیا آن را در دیگر کشورها نیز ارائه خواهد نمود یا خیر.

منبع: Mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود