قرقاولی که به دلیل شباهتش به موهای دونالد ترامپ به شهرت جهانی رسیده

قرقاولی که به دلیل شباهتش به موهای دونالد ترامپ به شهرت جهانی رسیده

مدل موهای ترامپ به اندازه دیدگاه های سیاسی وی برای مردم دنیا اهمیت پیدا کرده است. به طوری که دائما شاهد انتشار انواع خبرها، توئیت ها و به اشتراک گذاری عکس هایی هستیم که به نحوی به موهای رئیس جمهور آتی آمریکا مربوط می شوند.

در جدیدترین مطلب منتشر شده در این رابطه می توان به قرقاولی اشاره کرد که به دلیل تشابه موهایش با موهای ترامپ به شهرت جهانی رسیده است.

1

2

همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید، این قرقاولِ چند رنگ و زیبا، موهایی به رنگ و با حالت موهای غول مستغلات نیویورک دارد. عکس این پرنده نخستین بار توسط یک خبرنگار چینی با عنوان «شباهت مطلق» در شبکه های اجتماعی این کشور منتشر شده و به شدت مورد توجه مردم قرا گرفت، به طوری که می توان آن را یکی از عکس های وایرال شده این هفته در چین دانست.

4

مستر گائو در پارک حیات وحش هانگژو در کشور چین کار می کند و مسوول نگهداری این پرنده ۵ ساله است. او گفته، این قرقاول «قرمز کوچک» نام دارد و دلیل انتخاب این اسم نیز پرهای قرمز رنگی است که در زیر گردنش وجود دارند.

3

این قرقاول به نسبت گونه های مشابه خود، رنگ های بیشتری داشته و به گفته مستر گائو، دلیل آن هم سلامت جسمانی کامل این پرنده است که موجب تمایزش از دیگر پرنده های این باغ وحش نیز شده.

5

کاربران شبکه های اجتماعی چینی با تصویر این پرنده و اعمال ویرایش های خنده دار فتوشاپی و کلاژ، پست های خنده دار با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • مسعود آبان ۲۶, ۱۳۹۵

    بابا دست از سر این ترامپ بردارید تورو خدا. به رنگ پوستش گیر می دین به لباسش به موهاش به عقلش به ناموسش به هواپیمای لاکاتش ولش کنید تورو خدا هر غلطی می خواد بکنه.