با چاق ترین مرد جهان آشنا شوید؛ فردی مکزیکی که ۵۸۹ کیلوگرم وزن دارد

با چاق ترین مرد جهان آشنا شوید؛ فردی مکزیکی که ۵۸۹ کیلوگرم وزن دارد

به نظر می رسد «خوان پدرو فرانکو» چاق ترین مرد جهان باشد. ظاهرا محاسبات قبلی به درستی انجام نگرفته و بر اساس اطلاعات جدید، وی ۹۵ کیلوگرم سنگین تر از میزان اعلام شده قبلی است و ۵۸۹ کیلوگرم وزن دارد؛ تنها ۱۲ کیلوگرم کمتر از «مانوئل یِرِیب» که دو سال پیش درگذشت.

دکتر خوزه آنتونیو کاستاندا که قرار بود خوان پدرو را جراحی کند، گفته است که در این رابطه هشدارهایی دریافت نموده، اما قصد داشته قبل از جراحی، رژیم سه ماهه ای را برای بیمارش در نظر بگیرد. در ابتدا گمان می شد که به خاطر سطح چاقی و مشکل ریوی، امید چندانی برای درمان وی وجود ندارد، اما در حال حاضر احتمال بهبودی مطرح شده است. این مرد ۳۲ ساله به خاطر انتشار ویدیویی که انتقال وی به کلینیک را نشان می داد، به شهرت رسید.

juan-pedro-1-w700

juan-pedro-w700

چاق ترین مرد جهان که به نواختن گیتار هم علاقه مند است، هنگام درخواست کمک در مرداد ماه، وزن خود را ۳۸۱ کیلوگرم اعلام کرده بود. او نتوانسته برای ۶ سال از اتاق خود بیرون برود و از مرگ خود واهمه داشت. وی در دوران مدرسه چاق بود، اما بعد از تصادفی که در ایام جوانی داشت، بیشتر از یک سال را در تخت خود سپری کرد و همین امر بیماری اش را وخیم تر نمود.

خوان پدرو در این رابطه می گوید: “هنگامی که تنها شش سال داشتم، وزن من ۶۳ کیلوگرم بود و این رقم در هفده سالگی به ۲۲۸ کیلوگرم رسید. بعد از آن تصادف، نیمی از بدن من شکست و بیش از یک سال و نیم را در تخت خود سپری کردم. من می خواهم دوباره رانندگی کنم، آواز بخوانم و به زندگی ام ادامه دهم. خداوند به من کمک خواهد کرد و مطمئن هستم که در آینده این کارها را انجام خواهم داد.”

“من همواره تلاش کرده ام که آرامش خود را حفظ نمایم و از استرس به دور باشم. من به دستورات پزشکان گوش می دهم و داروهای تجویز شده را مصرف می کنم. گاهی اوقات نیز به نواختن پیانو و گیتار مشغول می شوم.”

خبرگزاری های محلی وی را چاق ترین مرد جهان می دانند. با خبری که امروز منتشر شده، می توان این عنوان را کاملا برازنده خوان پدرو دانست.

32-year-old-juan-pedro-weighs-500-kilos-w700

«مانوئل یِرِیب» نیز توانسته بود با کمک پزشکان و متخصصین تغذیه، مقداری وزن خود را کاهش دهد، اما سرانجام دو سال پیش جانش را از دست داد. وی در هنگام مرگ ۳۹۳ کیلوگرم وزن داشت. او در سال ۲۰۰۶ میلادی توجهات جهانی را به خود جلب نمود. زندگی و مبارزات او برای غلبه بر چاقی، یک سال بعد طی برنامه ای با نام «چاق ترین مرد جهان» مورد بررسی قرار گرفت.

بیش از ۷۵ درصد مردم بزرگسال مکزیک با معضل چاقی رو به رو هستند که بیشترین میزان در میان تمام کشورها به شمار می رود. این کشور اخیرا برای موضوع دیابت، حالت فوق العاده اعلام کرده است. در ادامه می توانید ویدیویی در این رابطه تماشا کنید.

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود