گزارش آخر هفته روزیاتو از دنیای اینستاگرامی سلبریتی ها

از دنیای اینستاگرامی مسی تا ترامپ و جنیفر لوپز!

گزارش آخر هفته روزیاتو از دنیای اینستاگرامی سلبریتی ها

دنیای جادویی اینستاگرام، چند سالی است که صدها میلیون نفر از شهروندان دهکده جهانی امروز را به خود مشغول کرده و سندورم جدیدی به نام اعتیاد اینستاگرامی را به فهرست چالش هایی که بشر امروز با آن دست و پنجه نرم می کند، اضافه کرده است. سبک زندگی دیجیتالی مردمان روزگار ما، تحت تاثیر دنیای رنگارنگ و جذاب صفر و یک ها قرار گرفته و به نظر می رسد، جنبش های اجتماعی که در این شبکه ها مانند سلفی بازی شکل گرفته است، بر میزان اعتیاد مردم به این ابزارهای دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات افزوده است.

در میان کاربران اینترنت،‌ سلبریتی ها، اعضای فعالی هستند که هر لحظه از زندگی خود را از طریق قاب سلفی یا پست هایی که درشبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام منتشر می کنند، به اطلاع مخاطبان می رسانند؛ مخاطبانی که برای تیلور سویفت، خواننده جوان خوش چهره آمریکایی بیش از هفتاد و هفت میلیون نفر و برای لیونل مسی آرژانتینی، اسطوره بارسلونا،‌ بیش از ۵۰ میلیون نفر را شامل می شود.

سلبریتی های دنیای موسیقی، ورزش و سینما و بعضا سیاست، از فعال ترین چهره های رسانه ای عصر مدرن در فضای اینترنت به شمار می روند که گفتار گزارش اینستاگرامی روزهای ۵ شنبه هر ماه روزیاتو، نگاهی دارد به آخرین پست هایی که سلبریتی ها در صفحات شخصی خود منتشر کرده اند.

به هر حال،‌ آگاهی از جدید ترین تصاویر سبک زندگی دیجیتالی چهره های شاخص عصر دیچیتال، برای خیلی از مخاطبان جذاب و جالب است و امروز، به ۳۰ صفحه معروف این اپلیکیشن سر زدیم تا شما را با پست های جنجالی و میلیون لایک خورده آشنا کنیم.

لیونل مسی

3-w900-h600

ستاره بارسلونا، پس از حذف تیمش از جام قهرمانان باشگاه های اروپا، فرصت زیادی به اینستا بازی پیدا کرده است و هر از گاهی مخاطبانش را سورپرایز می کند. وی در جدید ترین پستی که در صفحه شخصی  خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، تصویری از همسر و دو فرزند خردسالش را منتشر کرد که با ۱.۵ میلیون لایک و ده ها هزار کامنت همراه شد. اگر مسی را با زن و بچه اش ندیده بودید، اکنون به این امر مفتخر می شوید!

جنیفر لوپز

4-w900-h600

جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر فعال این روزهای هالیوود که داوری سری جدید مسابقات American Idol را بر عهده دارد، با برند JLO در عرصه مد و لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد و به اینستا بازی نیز بسیار علاقمند است. وی در پستی، جدید ترین تصویرش را که به استایل پوششی خاص اشاره دارد، اختصاص داد. وی در این پست، از هشتگ aINTyOURmAMMA رونمایی کرد که اطلاعات بیش تر درباره محتوای این هشتگ جنیفر لوپز را به شما واگذار می کنیم، گفتنی است، جنیفر بیش از ۴۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

تیلور سویفت

5-w900-h600

خواننده جوان معروف این روز های دنیای اسیتج پاپ، با بیش از هفتاد و شش میلیون فالوور در اینستاگرام، یکی از ۵ صفحه پر بیننده را به خود اختصاص داده است. تیلور با چشمانی شبیه گربه، یک تصویر جالب و خنده دار از خود و دوستانش را در اختیار طرفداران میلیونی خود قرار داده است و زیر ان نوشت: بعد از بعد از یک مهمانی خوب! تصویری که تیلور و دوستانش را در پوششی خاص و خنده دار، مشغول پیتزای بزرگ نشان می دهد. این تصویر ۲ میلیون لایک را به همراه آورد!

مدونا

6-w900-h600

مدونا، چهره سینمایی و موسیقیایی جنجالی و موفق چند دهه اخیر که این روزها مشغول برگزاری کنسرت های بین المللی بوده و برندهای لباس و لوازم آرایشش، مخاطبانش را سورپرایز می کند، در دنیای اینستاگرام بسیار فعال می باشد و بیش از دو هزار پست و ۷ میلیون مخاطب دارد. تصویری سیاه و سفید از خود را که در حال چای خوردن بوده و به نظر می رسد متعلق به سال های نه چندان دور هست، به اشتراک گذاشته است. مدونا زیر این پست نوشت: I AM ALL EARS!

لیدی گاگا

7-w900-h600

لیدی گاگا، سلبریتی دنیای پاپ که چند سالی دنیای پاپ را با اجراهای جنجالی و آلبوم های پر مخاطبش به هم ریخته است، در اینستاگرام بسیار فعال است و بیش از دو هزار پست و ۱۷ میلیون فالوور در اختیار دارد. خانم Lady gaga در جدیدترین پستی که در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد، به سبک غذا خوردنش و علاقه اش به نوع خاصی از غذا اشاره نمود. میزی که به نظر می رسد غذایی مملو از سبزیجات را در رژیم غذایی این خواننده معروف موسیقی پاپ آمریکای شمالی قرار داده است. غذا خوردن به سبک لیدی گاگا!

بیانسه

8-w900-h600

خواننده فعال سیاه پوست دنیای پاپ و پرده نقره ای، از جمله سلبریتی های اینستاگرام باز به شمار می رود که در جدید ترین پست، تصویر جلد آلبوم جدیدش را رونمایی کرد. بیانسه در این تصویر،‌موی بافته شده خود را با پوششی خاص، معرفی می کند. برخی از نشریات، از روابط بیانسه با باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا سخن گفته اند و اجراهای بیانسه در حضور باراک، این گمانه زنی ها را تشدید کرده است. بیانسه هشتگ LEMONADE را برای این عکس جدیدش ارائه نمود.

ادل

9-w900-h600

خانم Adele از خواننده های مطرح جوان این روزهای دنیای رنگارنگ و جنجالی و پر حاشیه موسیقی پاپ در غرب است که گر چه در اینستاگرام فعالیت زیادی ندارد و تنها ۸۵ پست به اشتراک گذاشته اما بیش از یازده میلیون فالوور دارد. وی در جدید ترین پست، از برنامه جدید کنسرتش که در سالن مرسدس بنز برلین در هشتم ماه May برگزار شد، خبر دارد.

کریستیانو رونالدو

10-w900-h600

ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید اسپانیا، در اینستاگرامش بسیار فعال است و تقریبا هر روز، ۱ تصویر از سبک زندگی دیجیتالی اش در اختیار پنجاه و هشت میلیون follower قرار می دهد.

نیمار

11-w900-h600

نیمار، فوق ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا اسپانیا، یک دریبل زن قهار در حد پله، اسطوره فوتبال جهان است و البته در اینستاگرام، همانند یک معتاد فعالیت دارد. وی ظرف ۲ سال اخیر، بیش از ۳ هزار پست در صفحه شخصی اش از خود منتشر کرده و دارای یک رکورد در این شبکه جادویی است. گفتنی است، صفحه شخصی نیمار در اینستاگرام بیش از چهل و هفت میلیون فالوور دارد.

جسیکا چستین

12-w900-h600

جسیکا چستین، مدل و بازیگر فعال امریکایی در اینستاگرام خیلی فعال نیست و هر از گاهی مطالبی از زندگی دیجیتالی اش منتشر می کند. وی اخیرا به کن فرانسه رفته و با Melita Oscan، کارگردان و مجری فستیوال کن دیدار و با ایشان در یک ضیافت شام شرکت کرد. جسیگا یکی از سفیران برند طلا و جواهرات Piaget به شمار می رود. جسیکا را در نشانی www.instagram.com/chastainiac دنبال کنید.

الن د جنرس

13-w900-h600

خانم Ellen De Generous یکی از معروف ترین مجریان تلویزیونی در غرب بوده که خیلی از سلبریتی های عرصه سیاست و ورزش و موسیقی و سینما و کتاب و فرهنگ را به برنامه talk show خود دعوت کرده است. وی اخیرا در زمینه مد و لباس فعالیت زیادی در دستور کار قرار داده و به همین خاطر در فضای اینستاگرام به تولید محتوا از خود و فعالیت های تبلیغاتی اش می پردازد. بیش از سه هزار و هفتصد پست با سی میلیون مخاطب، صفحه اینستاگرام خانم ELLEN را بسیار جذاب کرده است.

الن، در جدید ترین پستی که منتشر کرده، تصویری از دیدارش با Johanna Hayes، که عنوان معلم سال در آمریکا را کسب کرده است به اشتراک گذاشت. در این تصویر، خام هایز، چکی به مبلغ بیست هزار دلار را که Shutterfly به عنوان هدیه در اختیارش قرار داده است، به صورت نمادین به برنامه الن آورده و الن این تصویر را در صفحه اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و از همه خواست تا به معلمان و آموزش کودکان که آینده کره زمین را تشکیل می دهند، احترام بگذارند.

باشگاه بارسلونا

14-w900-h600

صفحه شخصی باشگاه بارسلونا اسپانیا در اینستاگرام، بسیار فعال هست و فعال ترین صفحه مربوط به یک باشگاه در این شبکه اجتماعی به شمار می رود. بارسلونا در جدید ترین پست ها، تولد انیستا را در سی و دو سالگی تبریک گفت. هم چنین از لوییس سوراز به عنوان گلزن ترین اروگوئه ای تاریخ بارسلونا تقدیر کرد. در عکس سمت راست، صفحه اینستاگرام بارسلونا از مخاطبان خواست که حدث بزنند تصویر شیر حک شده روی انگشت اشاره کدام بازیکن باشگاه است! شما می دانید؟

رجب طیب اردوغان

15-w900-h600

رجب طیب اردوغان، رییس جمهور جنجالی این روزهای ترکیه است که پس از استعفای نخست وزیر (داور اوغلو) و جنجال هدف قرار دادن سوخوی روس ها در حنگ سوریه، از پر حاشیه ترین روسای جمهور به شمار می رود. وی در اینستاگرامش بیش از ۱ میلیون مخاطب دارد. اردوغان مانند خانم ادل، هیچ صفحه ای را در اینستاگرام فالور نکرده است. در جدید ترین تصویر، حضور آقای اردوغان در کابین هواپیمای ترکیش ایرلاینز نمایش داده شده است.

میشل اوباما

16-w900-h600

میشل اوباما، بانوی اول کاخ سفید و همسر اوباما، در اینستاگرام فعالیت چندانی ندارد و هر از گاهی در صفحه رسمی ایشان، تصاویری به اشتراک گذاشته می شود. وی در جدید ترین پست، حضورش در میان تیم معلولان آمریکا را به فال نیک گرفته و امیدوارست که این تیم بتواند مدال طلا را به خانه بیاورد.هشتگ invictusgames2016 زیر این تصویر ارائه گردید. میشل بیش از ۴ میلیون فالوور دارد.

مایلی سایروس

17-w900-h600

مایلی، خواننده و بازیگر فعال این روزهای هالیوود، با بیش از چهل میلیون فالور در اینستاگرام، مخاطبان زیادی دارد و معتاد اینستا به شمار می رود. وی بیش از ۵ هزار پست را ظرف ۲-۳ سال اخیر به اشتراک گذاشت. در تصویر جدید، سلفی مایلی سایروس را پس از استحمام روزانه مشاهده می کنیم!

جرارد پیکه

18-w900-h600

جرارد پیکه، کاپیتیان آبی اناری پوشان بارسلونا اسپانیا، در اینستاگرام فعال هست. هشت میلیون مخاطب با ۱۵۰ پست، کارنامه بهار ۹۵ آقای پیکه را نشان می دهد. در جدید ترین پست، ویدئوی ۱۵ ثانیه ای از ایشان به اشتراک گذاشته شده است. پیکه در کنار سه هم بازی خود در این تصویر، برای برند جدید کفش تبلیغ می کند!

برای کسب اطلاعات بیش تر در باره این عکس به هشتگ TIEMPO مراجعه کنید.

شکیرا

19-w900-h600

وقتی از پیکه سخن به میان می آید، بد نیست که درباره همسر هنرمندش یعنی شکیرا نیز صحبت کنیم. شکیرا این روزها در دنیای موسیقی پاپ فعال هست و صفحه اینستاگرامش هر روز مخاطبان را سورپرایز می کند. قریب به نوزده میلیون فالوور در اینستاگرام وی معرفی شده است. در این عکس، شکیرا را در میان دانش اموزان کلمبیایی که به بارسلونا آمده اند مشاهده می کنیم.

مایکل جردن

20-w900-h600

مایکل جردن، اسطوره بسکتبال و بزرگ باشگاه شیکاگو بولز آمریکا به شمار می رود که در اینستاگرام، فعالیت زیادی دارد و بیش از ۷ میلیون فالوور دارد. وی در جدید ترین تصویرش، مشغول خوردن صبحانه است در حالی که یک بولیز قرمز رنگ با نام خودش بر روی ان درج شده و مادرش مشغول بوسیدن سر این بازیکن تاریخ ساز دنیای بسکتبال است. مایکل جردن، این تصویر را به مناسبت روز مادر منتشر کرد.

نیکلاس سارکوزی

21-w900-h600

در گزارش روزیاتو از دنیای اینستاگرامی سلبریتی ها، طیف های مختلفی از چهره های شاخص روزگار ما بررسی می شوند برای همین تعجب نکنید که نیکلاس سارکوزی هم به صفحه با چهره ها امده است! رییس جمهوری جنجالی سابق کاخ الیزه فرانسه را در یکی از خیابان های پاریس در حال تلفن صحبت کردن می بینیم که رهگذران مشغول سلفی گرفتن با ایشان هستند.

کاخ سلطنتی سوئد

22-w900-h600

دفتر پادشاه سوئد، در اینستاگرام هر از گاهی تصاویری منتشر می کند که تصویر جدید مربوط به ضیافت شامی در سالن Golden hall در شهرداری استکهلم است.مکانی نزدیک Blue hall که مراسم نوبل هر ساله در ان جا برگزار می شود. این ضیافت شام در حضور دختر پادشاه سوئد، پرنسس ویکتوریا برگزار گردید که روبرویش همسر ایشان قرار دارد و ۵ سال پیش با وی ازدواج گرد. وی ماساژور ایشان بود!

صفحه رسمی اینستاگرامی کارل گوستاو شانزدهم پادشاه سوئد را درنشانی www.instagram.com/kungahuset دنبال کنید.

پرینس رویس

23-w900-h600

یک فعال هنرمند جوان در شبکه اینستاگرام با ۵ میلیون مخاطب دنیای خاص خود را دارد که ایشان به نمایش گذاشته است. دنیای وی را در نشانی https://www.instagram.com/princeroyce دنبال کنید. سه تصویر جدید ایشان که تبلیغی از فعالیت هایش است، در فوق مشاهده می کنید. خواننده و ترانه سرای جوان آمریکایی، این روزها در اینستاگرام مخاطبان زیادی را برای خود دست و پا کرده است. ۱۲ میلیون صفحه ایندکس شده در اینترنت درباره آقای پرینس، ما را به بررسی کارنامه ایشان در روزهای آینده در صفحه چهره ها متقاعد می کند!

هیلاری کلینتون

24-w900-h600

هیلاری کلینتون، چهره تقریبا پیروز دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ امریکا ست که مرحله نهایی ان در آبان برگزار می شود، وی مدتی است که در دنیای سیاست، به یک سلبریتی خبر ساز تبدیل شده و بسیاری از شبکه های تلویزیونی و دیجیتالی را به سمت خود کشانده است. هیلاری در صفحه شخصی در اینستاگرام، ‌تصویری از دیدار با فعالان حقوق کودک منتشر کرده و اظهار می دارد که هزینه بهداشت و سلامت کودکان در این کشور، از هزینه تحصیل بالاتر است و باید به این موضوع توجه داشت. آیا Child Care هیلاری عاقبتی مانند Obama Care‌ خواهد بود!؟

به هر حال، خوش و بش هیلاری با کت و شلواری تمام آبی با یکی از فعالان بهداشت کودکان، میلیون ها لایک را به همراه آورد.

دونالد ترامپ

25-w900-h600

کم تر انسان بالغی هست که دونالد ترامپ، چهره جنجالی انتخاب ریاست جمهوری امریکا در اردوی جمهوری خواهان را نشناسد و با صحبت های جنجالی و جنگ طلب این میلیاردرد هفتا و پنج ساله نیویورک آشنا نباشد. ترامپ در صفحه اش در اینستاگرام که با نشانی RealDonaldTrump ارائه شده است، ۱.۵ میلیون فالوور دارد. وی معمولا تصاویری از سخنرانی هایش در کمپ های تبلیغاتی در ایالت های این کشور به اشتراک می گذارد. تصاویری که ترامپ را در میان طرفداران با ژست های تبلیغاتی نشان می دهد. همانند ۳ تصویر فوق!در این سه تصویر، ترامپ برای رای هایی که مردم در حمایت از ایشان در نبراسکار و وست ویرجینیا دادند، تشکر کرده است. ترامپ بیش از ۴ میلیارد دلار ثروت دارد و ۸ جلد کتاب را تالیف کرده است.

دیدار اینترنتی با پاپ

26-w900-h600

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان، علاقه زیادی به سلفی بازی و هم چنین فعالیت در شبکه های اجتماعی دارد. اخیار تصویری از ایشان در دیدار با گارد های سوییسی منتشر شده که به ان ها می گوید، خداوند محافظ شما هست و با شما گام بر می دارد. پاپ بیش از دو میلیون فالوور دارد و در ادرس https://www.instagram.com/franciscus در اینستاگرام فعالیت دارد.

پاریس هیلتون

27-w900-h600-10

سلبریتی معروف و به قولی الکی معروف! این روزها، در اینستاگرام بسیار فعال است. پاریس یکی از فعالان اینستاگرام هست و بیش از شش هزار پست را منتشر کرده و شش میلیون فالور دارد. پاریس در جدید ترین تصویر، در حالی که روی پلکان هواپیمای شخصی خود قرار دارد، با استایل جدیدش، از این که به لس انجلس بازگشته است، احساس خوشحالی کرد. پاریس هیلتون، وارث هتل های زنجیره ای هیلتون در سراسر جهان است.

باراک اوباما

28-w900-h600

رییس جمهور آمریکا که روزهای آخر ریاست جمهوریش را سپری می کند، شاید از آبان ۹۵ به بعد وقت بیش تری برای فعالیت مجازی پیدا کند. کاخ سفید که مدیریت صفحه اینستاگرام رییس جمهور را بر عهده دارد،‌به مناسب روز ملی حقوق حیوانات در این کشور، تصویری از باراک درحال بازیبا سگش منتشر کرده است . صفحه شخصی اوباما در اینستاگرام بیش از ۷ میلیون فالوور دارد.

وین رونی

29-w900-h600

وین رونی، کاپیتان شیاطین سرخ منچستر یونایتد، یکی از فوتبالیست های پر مخاطب در اینستاگرام هست و بیش از ۶ میلیون فالوور دارد. وی در جدید ترین پست، باز هم تصویری از فرزندان خردسالش منتشر کرد. وین، علاقه زیادی به انتشار لحظه های مختلفی از زندگی کودکانش در صفحه شخصی اینستاگرام دارد. سه پسر رونی، شاید در آینده جای پدر را در مستطیل سبز بگیرند.

لئوناردو دی کاپریو

30-w900-h600

لئوناردو دی کاپریو یا همان گرگ وال استریت، در اینستا خیلی فعال است و و بیش از ۶ میلیون فالوور دارد. وی به حقوق کودکان و فعالیت های زیس محیطی علاقه فراوانی دارد و برخی از پست های جدیدش، مربوط به این عرصه است.

31-w900-h600

وی چندی پیش تصویر خود و یک فعال محیط زیست را منتشر کرد و کمی درباره ناسا و فعالیت فضایی و محیط زیستی با مخاطبانش صحبت کرد.

لئو را در نشانی https://www.instagram.com/leonardodicaprio/?hl=en دنبال کنید.

 

همراهان گرامی گفتار با چهره ها در اینستاگرام،

ضمن آرزوی آدینه ای خوب برای شما، امیدواریم هر هفته با گزارش دنیای رنگارنگ سلبریتی های روزگار ما را در سرویس چهره های پرتال خبری روزیاتو دنبال کنید و ما را از نظرات و پیشنهادات خود بهره مند نمایید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • محمد تیر ۲۵, ۱۳۹۵

    واقعا ممنون از بروبچ روزیاتو ک این گونه اخبارو اینقدر خوب میرسونن.واقعا اون مجلات زرد باید بیان از شما یاد بگیرن . بازم ممنون