نخستین تریلر فیلم «دایره» با بازی تام هنکس و اما واتسون منتشر شد [تماشا کنید]

نخستین تریلر فیلم «دایره» با بازی تام هنکس و اما واتسون منتشر شد [تماشا کنید]

«دایره» عنوان فیلمی است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته «دیو اگرز» ساخته خواهد شد و سال آینده نیز اکران می شود. نویسندگی و کارگردانی این اثر سینمایی، بر عهده «جیمز پانسالت» است و ستارگانی مانند تام هنکس و اما واتسون در آن به ایفای نقش می پردازند.

تام هنکس از آن دسته بازیگرانی است که می تواند به راحتی در هر ژانری بازی کند و توانایی های خود را به نمایش بگذارد. وی تاکنون نقش های ماندگار زیادی را بازی کرده که برخی از آن ها هیچ گاه از یاد علاقه مندان نخواهند رفت. او امسال با بازی در فیلم «سالی» ساخته «کلینت ایستوود» شانس زیادی برای دریافت جایزه اسکار دارد.

کتابی که قرار است فیلم بر اساس آن ساخته شود، پرفروش ترین اثر نوسینده به شمار می رود. هنکس امسال در فیلم «هلوگرامی برای پادشاه» که باز هم نوشته «دیو اگرز» بود نیز هنرنمایی کرده است. اکنون نخستین تریلر از این اثر سینمایی منتشر شده و ما می توانیم جزئیات بیشتری از آن را ببینیم. این ویدیو بیشتر بر روی شخصیتی که اما واتسون ایفای نقش آن را بر عهده دارد، تمرکز می کند.

بازیگر مجموعه فیلم های هری پاتر، تاکنون در آثار زیادی به هنرنمایی پرداخته و به نظر می رسد این بار نیز بتواند وظیفه اش را به خوبی انجام دهد.

the-circle-2017-tom-hanks-w700

فیلم با محوریت یک تازه فارغ التحصیل به نام «مِی هالند» (اما واتسون) که در یک کمپانی به نام «دایره» واقع در سیلیکون ولی استخدام شده، پیش می رود. او با «ایمون بیلی» رئیس شرکت که نقش آن را تام هنکس بازی می کند، همراه شده و با کارهایش درگیر می شود و به بسیاری از توانایی های کمپانی به خصوص دوربین های «SeeChange» پی می برد.

آن ها چشم های شیشه ای هستند که می توانند در هر جایی قرار داده شوند و به صورت بی سیم، فیلم هایی که در همان لحظه گرفته شده را انتقال دهند. به نظر می رسد «دایره» توانایی بالایی برای جذب مخاطب داشته باشد. عوامل این فیلم چه در پشت صحنه و چه در جلوی دوربین، کاملا حرفه ای هستند و می توانند اثری موفق را خلق کنند. «دایره» ۲۸ آوریل سال میلادی آینده اکران خواهد شد. از شما دعوت می کنیم به تماشای تریلر آن بنشینید.

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود