با Hatchimal آشنا شوید؛ عروسک هایی که به مناسبت کریسمس در انگلیس پرطرفدار شده اند [تماشا کنید]

با Hatchimal آشنا شوید؛ عروسک هایی که به مناسبت کریسمس در انگلیس پرطرفدار شده اند [تماشا کنید]

این عروسک پشمالویی که در تصویر می بینید، Hatchimal نام دارد. هچیمال با قیمت ۶۰ پوند در انگلیس به فروش می رسد و محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کرده است.

دلیل این محبوبیت چیست؟

هچیمال در واقع یک ربات مکانیکی است که درون یک تخم مرغ بزرگ عرضه می شود. این تخم مرغ خودش را شکسته و جوجه رباتیک درونی آن بیرون می آید.

این تخم مرغ جادوئی که ویدئوهای آن در روزهای اخیر در وب سایت یوتوب با بازدیدهای فراوانی همراه بوده، به این صورت است که برای بیرون آوردن عروسک داخلی آن، باید تخم مرغ را نوازش کرده یا روی آن ضربه بزنید تا ربات داخلی واکنش نشان دهد.

مدت زمان شکسته شدن و به دنیا آمدن این عروسک از درون پوسته تخم مرغ به سرعت و روشی بستگی دارد که کودکان برای شکستنش به کار می گیرند. وقتی ربات ضربه ها را حس کند، با نمایش نورهای رنگین کمانی تلاش می کند که بخش بالایی پوسته را برداشته و از داخل آن بیرون بیاید.

باز شدن پوسته تخم مرغ فقط یک بار صورت می گیرد اما برای خریداران از جذابیت زیادی برخوردار است. این روند می تواند تا ۴۵ دقیقه به طول بیانجامد. پس از تولد، یکی از دو عروسک Draggle یا Penguala از این محفظه بیرون می آید. آنها می توانند بال های خود را تکان داده، نور چشمان خود را در رنگ های گوناگون روشن کنند. رنگ چشم ها به حالت های این عروسک ها بستگی دارد. همچنین آنها توانائی پخش برخی از آهنگ ها و بیان برخی جملات را نیز دارند.

در مرحله بعدی، کودکان می توانند با تکان دادن، نوازش کردن و حرف زدن با Hatchimal بازی کنند. این کارها باعث می شود تا عروسک از حالت کودک به بزرگسال تبدیل شود.

در آخرین مرحله، می توان با این عروسک بازی کرد. از بازی های تک نفره گرفته تا آواز و رقص یا بازی های چندنفره به این صورت که چه کسی می تواند پرنده را سریع تر بزند تا رنگ چشم هایش به رنگ تعیین شده در بیاید.

این ربات همچنین می تواند کودکان را با پدیده تولد جوجه ها از درون تخم هم آشنا کرده و به رفیق همیشگی شان در خانه تبدیل شود.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود