با بهترین مدل های موی مردانه برای چهره های مختلف آشنا شوید

با بهترین مدل های موی مردانه برای چهره های مختلف آشنا شوید

همانطور که همه ما می دانیم، مو دومین زیبایی به شمار می رود. مرتب بودن آن ها برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و گاهی اوقات پیش آمده که ساعت ها وقت خود را صرف دست یابی به مدل موی دلخواه کرده ایم. برای این کار وسایل مختلفی مانند سشوار، ژل و یا واکس مو استفاده می شود. گاهی اوقات نیز نیازی به آن ها نیست و می توان آن ها را با شانه مرتب نمود.

با توجه به این که چهره و نوع صورت افراد با یکدیگر تفاوت دارد، همه نمی توانند از یک مدل موی واحد استفاده کنند. به همین دلیل، مدل های مختلف و بسیار زیادی در دنیا وجود دارد. اما این که کدام یک از آن ها برای ما مناسب هستند، مسئله ایست که بسیاری با آن مشکل دارند.

تصاویر و توضیحاتی که در ادامه قرار داده شده، بهترین مدل های موی مردانه را بر اساس نوع حالت چهره و صورت به شما معرفی می کنند. شما می توانید با مشاهده آن ها حالت مناسب خود را بیابید. از شما دعوت می کنیم به تماشای آن ها بنشینید.

صورت مستطیلی
jj1-w700

موهای کوتاه بهترین انتخاب برای افراد صورت مستطیلی هستند. ریش بلند می تواند در چهره شما تغییر ایجاد کند و آن را بزرگتر جلوه دهد.

بیضی: باریک و بدون گوشه های تیز

jj2-w700

بیشتر مدل ها به افراد دارای این نوع چهره می آیند. موهای خود را چتری نکنید، زیرا این کار پیشانی شما را پوشانده و باعث می شود که صورت شما گردتر به نظر بیاید.

الماسی: فک های بزرگ و چانه تیز

jj3-w700

بهترین مدل برای شما این است که ریش بگذارید و حالت های سمت چپ را انتخاب کنید.

صورت گرد: طول و عرض صورت با یکدیگر برابر است

jj4-w700

بهتر است بغل موهای خود را کوتاه کرده و جلوی آن را بلند بگذارید. این کار در چهره شما تعادل ایجاد می کند.

صورت مربعی: برجسته و زاویه دار

jj5-w700

این گونه صورت ها زاویه های زیادی دارند و مردانه به نظر می رسند. آن ها همانند صورت های گرد هستند و بغل های کوتاه و جلوی بلند می تواند گزینه مناسبی باشد. البته افراد این چنینی می توانند موهای خود را بسیار کوتاه کنند که با چهره آن ها بسیار سازگار است.

مثلثی: فک های برجسته که عرض آن ها بیشتر از چانه است

jj6-w700

مردانی که دارای این نوع صورت هستند، بهتر است ریش نگذارند و موهایی با اندازه معمولی داشته باشند.

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • علی تیر ۱۴, ۱۳۹۶

    صورت منم بیضی شکله، همه مدل بهم میاد 🙂