دلهره آورترین ویدئوهای ۲۰۱۶ که شخصیت های اصلی آن ها یک قدم با مرگ فاصله داشته اند [تماشا کنید]

دلهره آورترین ویدئوهای ۲۰۱۶ که شخصیت های اصلی آن ها یک قدم با مرگ فاصله داشته اند [تماشا کنید]

نخستین روز از سال ۲۰۱۷ میلادی را سپری می کنیم. در سالی که گذشت همانند روال همیشگی دنیا، شاهد رویدادهای خوب و بد زیادی بودیم.

اما فارغ از جنگ ها، مرگ ها، جشنواره ها و انتخابات مهم، در گوشه و کنار جهان اتفاق های ترسناکی روی دادند که می توانستند به مرگ یا یک فاجعه بزرگ ختم شوند، اما خوشبختانه به خیر گذشته و افراد درگیر در ماجرا جان سالم به در برده اند.

از برخی از این حوادث، در لحظه وقوع فیلم هایی وجود دارد که برترین و البته دلهره آورترین آن ها را برگزیده و در ادامه این مطلب برایتان درج کرده ایم. با روزیاتو همراه باشید.

فرود پر دلهره

در این ویدئو خواهید دید که خلبان در نخستین تلاش برای فرود در باند یک فرودگاه در جمهوری چک موفق به نشستن نمی شود، اما بلافاصله از زمین برخاسته و دوباره سعی می کند که خوشبختانه در سلامت کامل هواپیما را به زمین می نشاند.

در دو قدمی مرگ

این موتورسوار خوش شانس کاملا مویی از کنار مرگ رد شد. این ویدئو توسط دوربین پلیس ضبط شده است.

واکنش فوری و نجات بخش

در میدلنز غربی یک زن در حالی که به همراه سگ خود در حال پیاده روی است، یک کامیون باری بزرگ درست از بالای سرش دور می زند و او در واکنشی بسیار سریع، جان خود را از مرگ نجات می دهد. اما رفتار وی پس از این اتفاق بسیار عجیب است؛ اصلا انگار نه انگار که چند ثانیه قبل در معرض مرگ یا آسیب جدی قرار داشته و خیلی ریلکس با بقیه افراد شروع به حرف زدن می کند.

بازگشت از مرگ

در ویدئوی زیر خواهید دید که راننده در اثر برخورد با جدول های کنار خیابان به سمت رودخانه منحرف شده و با ماشین داخل آب گرفتار می شود. یک نفر که از آن حوالی می گذشته، صحنه را دیده و درون رودخانه شیرجه می زند و راننده ۶۸ ساله را نجات می دهد.

شیرجه در استخر

یکی از کاربران شبکه یوتوب با شناسه کاربری ۸Booth با انتشار ویدئوی شیرجه خود از بالای اتاق هتل به درون استخر، مردم را چند ثانیه در شوک فرو برد. همان طور که در ویدئوی زیر خواهید دید، او فقط چند سانتی متر با لبه بتنی استخر فاصله داشت و ممکن بود ضربه مغزی بشود. این هتل در اورنج کانتی کالیفرنیا قرار دارد.

پریدن جلوی قطار برای متوقف کردن آن

یک پسر ۱۴ ساله در اقدامی بسیار غیرمنطقی برای اینکه راننده قطار را مجبور به توقف قطار کند، جلوی آن می پرد. این پسربچه از قطار جا مانده بوده و می خواسته به این طریق سوار شود. این اتفاق در ولز جنوبی روی داده است.

پرش از مرگ

این لحظه ترسناک برای یک مرد ظاهرا ایتالیایی روی داده که از ماشین خارج می شود تا از تصادف فرار کند اما ماشین مستقیم به سمت او آمده و موجب آسیب دیدن پاهایش می شود.

افتادن کودک در فاصله میان قطار و سکو

همان طور که خواهید دید یکی از فرزندان این خانواده ۴ نفره، درون فاصله میان سکو و قطار می افتد. این اتفاق در بریسبین استرالیا روی داده است.

یک میلی متر تا مرگ

در این ویدئو خواهید دید که راننده اتوبوس بسیار خوش شانس بوده و تیر از فاصله یک میلی متری از سر وی عبور کرده و زنده می ماند. این گلوله توسط یک سارق در اتوبوس شلیک شده بوده.

مراقب پشت سر باش

این خلبان که برای شرکت در لیگ مسابقات پرواز ملی در نوادا حاضر شده بود، مورد اصابت یک فروند هواپیمای دیگر در باند قرار می گیرد اما خوشبختانه هیچ آسیبی ندیده و از این حادثه سالم بیرون می آید.

فرار از مرگ

در این ویدئو که توسط دوربین های مداربسته ثبت شده می بینید که این دوچرخه سوار بدون اطلاع از عبور قطار، مستقیم به سمت ریل آهن می رود. در ابتدا این طور به نظر می رسد که وی زیر قطار له شده اما در حرکتی معجزه آسا، خواهید دید که کاملا سالم در حال فرار کردن است.

اشتباه ترسناک

در این ویدئو که توسط دوربین های نظارتی گرفته شده خواهید دید که میله ممنوعیت عبور از خط آهن به اشتباه بالا رفته و همزمان با عبور وسایل نقلیه، یک قطار نیز با سرعت از آن مسیر می گذرد.

از دست دادن کنترل ماشین

در این ویدئو خواهید دید که راننده فورد فیستا کنترل ماشین را از دست داده و در وسط بزرگراه دور خود چرخیده و با گاردریل برخورده کرده و متوقف می شود.

هواپیمای احمق

در این ویدئو خواهید دید که هواپیمایی به طور احمقانه در حال طی کردن مسیری است که محل فرود هواپیمای دیگری است.

تونل وحشت

در این ویدئوی ترسناک می بینید که یک نفر بیرون ورودی تونل ایستاده تا راننده قطار را از وجود مشکل درون تونل آگاه کند. همان طور که خواهید دید، دو نفر در تونل هستند که خوشبختانه جان سالم به در می برند.

منبع: thesun
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • Rman دی ۲۴, ۱۳۹۵

    خسته نباشین ؛ عالی بودن فقط کاش لینک دانلود رو هم قرار بدید