پیشنهاد یک آرایشگر عرب: ماسک صورت نوتلا موجب جوان سازی پوست می شود

پیشنهاد یک آرایشگر عرب: ماسک صورت نوتلا موجب جوان سازی پوست می شود

نوتلا یکی از پرطرفدارترین خوراکی های موجود در سراسر دنیا محسوب می شود که پیر و جوان به آن علاقه داشته و با لذت تمام آن را میل می کنند.

اما گویا اخیرا در صنعت آرایش نیز از این شکلات فندقی استفاده می شود که بسیار عجیب و البته جالب است. اگر خاطرتان باشد پیش از این یک مطلب در مورد استفاده از نوتلا برای رنگ کردن موهای بلوند برایتان نوشته بودیم. امروز هم خبر جدیدی در مورد تهیه ماسک جوان کننده صورت با استفاده از نوتلا برایتان داریم.

3bbfdd3300000578-4079394-image-a-78_1483247791553

داستان از این قرار است که یک آرایشگر و میک آپ آرتیست به نام «حبیبه» و شناسه کاربری makeupaholic_moon در اینستاگرام خود ویدئویی پست نموده و در آن نشان داده که چگونه می توان یک ماسک صورت شکلاتی ساخت.

این ماسک به رنگ قهوه ای تیره است از پودر کاکائو، شیر، ژلاتین و عسل تهیه می شود. دستور ساخت آن نیز به این صورت است که شیر و ژلاتین را با یکدیگر مخلوط کرده و درون مایکروفر بگذارید تا ژلاتین آب شود. سپس پودر کاکائو و عسل را به آن بیفزائید تا حالت خمیری به خود بگیرد.

4

سپس ماسک را به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست قرار دهید. به ادعای حبیبه این کار به رفع لکه های پوستی و جوان سازی آن کمک می کند.

بد نیست بدانید که کاکائو خاصیت ضد پیری دارد و با آبرسانی به پوست موجب باطراوت دیده شدن پوست خواهد شد. همچنین دانه های سرسیاه و سرسفید موجود در پوست را نیز از بین برده و موجب شفافیت بیشتر آن می شود.

3

این ویدئو حدود ۱۷۸ هزار بار در عرض ۲ روز دیده شده و صدها کامنت به دنبال داشته است. حبیبه ۲۷۷ هزار فالوئر در اینستاگرام دارد و برای ویدئوهایی که از ایده های آرایشی عجیب با دیگران به اشتراک می گذارد، مورد توجه کاربران قرار گرفته.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود