زیبایی و ظرافت ساخته شدن حلقه های الماس تیم های بسکتبال لیگ NBA را ببینید [تماشا کنید]

زیبایی و ظرافت ساخته شدن حلقه های الماس تیم های بسکتبال لیگ NBA را ببینید [تماشا کنید]

پرداختن به ورزش، امری پسندیده است و هر کسی تلاش می کند به شیوه ای آن را پیگیری نماید. در این میان افرادی هم وجود دارند که به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهند. اگر آن ها موفق شوند عنوان قهرمانی در رشته ای خاص را به دست آورند، می توانند پاداش و مدال های گوناگون را از آن خود نمایند. یکی از رشته های ورزشی که در آن پاداش و جایزه اهمیت زیادی دارد، بدون شک بسکتبال است.

همانور که می دانید، «ان بی ای» (NBA) آمریکا معتبر ترین مسابقات بسکتبال در سراسر جهان به شمار می رود. بازیکنان با استعداد از هر کشوری، تلاش می کنند سطح فنی خود را افزایش دهند تا بتوانند در این لیگ حضور یابند. به خاطر اهمیت بالا، جوایز نفیسی نیز برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است. یکی از این پاداش ها، با دیگر نمونه های مشابه تفاوت دارد و در هیچ جای دیگری نمی توان مانند آن را دید.

سازمان لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، برای تیم هایی که به مرحله پایانی راه می یابند، یک حلقه الماس بسیار زیبا می سازد. این کار توسط «Baron Rings» انجام می شود و زحمت بسیار زیادی نیز دارد. افراد متخصص این کار را توسط چاپگر سه بعدی انجام می دهند و تمام جرئیات را در نظر می گیرند. ویدیوی زیر، نحوه ساخت این حلقه ها به طور کامل نشان می دهد؛ پیشنهاد می دهیم به تماشای آن بنشینید.

منبع: gizmodo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود