۱۰ راه حل برای خوراکی هایی که احتمالا بسته بندی آنها را اشتباه باز می کنید

۱۰ راه حل برای خوراکی هایی که احتمالا بسته بندی آنها را اشتباه باز می کنید

در این مطلب شما را با اشتباه های رایجی که برای باز کردن و استفاده از مواد خوراکی بسته بندی شده انجام می دهید، آشنا خواهیم کرد و روش های درست آن ها را نیز توضیح خواهیم داد.

به طور مثال، احتمالا شما هم بسته های کاغذی شکر را از بالا باز کرده و در خالی کردن آن در فنجان خود کمی معطل می شوید، اما برای رفع این مشکل، فقط کافی است آن را از وسط پاره کرده و خیلی سریع همه محتویات بسته را خالی کنید.

یا برای باز نمودن قوطی های کنسرو، در بازکن را به سمت خود بگیرید و همزمان با اعمال فشار روی قوطی، آن را در جهت مخالف دربازکن بچرخانید.

برای آگاهی از دیگر اشتباه ها و روش های جایگزین آن ها، پیشنها می کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.

بسته شکر

1

برای باز کردن بسته های شکر دیگر لازم نیست آن ها را از بالا باز کنید، وقتی از وسط دو نیم کنید، همه محتویات شکر داخل فنجان خالی می شود.

چیپس پرینگلز

2

وقتی یک ورقه A4 درون قوطی چیپس قرار دهید، خوردن آن ها آسان تر خواهد شد.

چیپس های معمولی

3

با استفاده از قیچی یا چاقو، جلد چیپس را از وسط برش دهید.

سیب زمینی آب پز

4

برای پوست کندن آسان سیب زمینی، پیش از آبپز کردن در میانه آن ها شکاف سراسری ایجاد کنید. سپس، بعد از پخت آن ها درون آب سرد قرار دهید. در این حالت به راحتی پوست سیب زمینی از گوشت آن جدا می شود.

تیک تاک

5

برای اینکه فقط یک عدد آدامس از جعبه بیرون بیاید، آن را به جای برعکس کردن، کج در دست بگیرید تا یک عدد در جایگاهی که روی درب ظرف تعبیه شده، جای بگیرد.

لیوان های قهوه آماده

7

بیشتر این لیوان ها در درب خود جایگاهی دارند که با سوراخ کردن آن می توانید نوشیدنی خود را صرف کنید و لازم نیست دربشان را باز کنید.

تابلرون

8

برای اینکه قله های شکلات تابلرون را راحت تر جدا کنید، به جای بیرون کشیدن و شکستن آن ها، مثلثی های آن را به درون فشار دهید.

پاکت نوشیدنی

9

شاید شما هم این اشتباه را انجام می دهید که پاکت های شیر یا نوشیدنی را طوری در دست می گیرید که دریچه خروج مایع از آن به لیوان نزدیک باشد، اما باید اشاره کنیم که این روش اشتباه است زیرا مایع داخل پاکت به اطراف پخش می شود. برای پیشگیری از این امر، پاکت را برعکس در دست بگیرید. (همانند تصویر)

نارگیل

10

برای نوشیدن شیرنارگیل، با استفاده از پیچ گوشتی یا چاقوی نیز، دایره های مشکی بالای میوه را سوراخ کنید. برای باز کردن آن نیز، بهتر است در عرض نارگیل و نزدیک به این سوراخ ها یک برش سراسری ایجاد کنید. در این حالت، با ضربه زدن به پوسته نارگیل، راحت تر ترک بر می دارد.

قوطی کنسرو

11

برای باز کردن قوطی کنسرو ها، درباز کن را به سمت خود گرفته و قوطی را در جهت مخالف آن بچرخانید. در این حالت در را کاملا صاف و کامل باز خواهید کرد.

منبع: brightside
دیجیاتو
یک نظر

ورود