اسطوره فوتبال جهان از قاب سلفی

اسطوره فوتبال جهان از قاب سلفی

روزیاتو: لیونل مسی، اسطوره این روزهای فوتبال جهان، یکی از طرفداران پر و پا قرص سلفی بازی هست و گفتار امروز سرویس سلفی باز های روزیاتو نگاهی دارد به سبک زندگی دیجیتالی لیونل مسی از قاب سلفی های جالبش. با ما در این گشت سلفی همراه باشید.

1-w900-h600

(سلفی لیونل مسی با همسر و فرزند ۲ ساله اش)

اسطوره فوتبال بارسلونا، همانند هم عصر های خود از کریستیانو رونالدو گرفته در رئال مادرید تا میک رونی در منچستر یونایتد و پیکه در بارسلون، از معتادان سرزمین دیجیتال است و در طول هفته، ده ها عکس سلفی و غیر سلفی از سبک زندگی دیجیتالی اش در اینستاگرام منتشر می کند. در واقع روزگار مسی را می توان از قاب سلفی ها و تصاویری که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد، مشاهده کرد. مسی در ۲ سال اخیر، ده ها تصویر و ویدئو ۱۵ ثانیه ای از خود منتشر کرده که مضامینی چون ورزش و آشپزی و بدنسازی و گفت و گو با طرفدارانش را شامل می شود. بیش از چهل و چهار میلیون در اینترنت درباره لیونل مسی ایندکس شده که این مساله نشان دهنده اهمیت رسانه و برندی به نام LIONEL MESSI  در دنیای مد و لباس و تبلیغات و ورزش امروز دنیا است.

2-w900-h600

(لیونل مسی یکی از بازیکنان خوش اخلاق مستطیل سبز هست که میلیون ها دلار صرف حمایت از صندوق کودکان یونسف کرده است)

بازیکن بیست و هشت ساله ای که از فوتبال آرژانتین به فوتبال بارسلونا معرفی شد و تاریخ ساز شد. تاریخ سازی همانند دیه گو مارداونا و پله برزیلی. البته مسی پیش از بازی در تیم بزرگسالان بارسلونا به همراه خانواده اش سال ها در کاتالانیا زندگی می کرد و از سن سیزده سالگی در تیم مدرسه فوتبال ان مشغول به فعالیت بود. ظرف یک سال اخیر، شماره فالوورهای مسی در اینستاگرام به ۲ برابر افزایش یافته است.

3-w900-h600

(تصویر صفحه لیونل مسی بازیگن بارسلونا در اینستاگرام که از پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام محسوب می شود)

نکته ای که درباره سلفی های لیونل مسی می توان به آن اشاره داشت، عاری از شکلک بودن آن هست. بر خلاف نیمار یا پاریس هیلتون و تیلور سویفت، سلبریتی های دنیای مستطیل سبز و استیج که عاشق سلفی های با شکلک و اد و فیگورهای خاص هستند، لیونل همواره متین و خندان سلفی می گیرد و با وجود ان که هر از گاهی تصاویری از خود در اینستا می گذارد، اما مخاطب زیادی دارد.

وی همواره خندان بوده و این موضوع، در سلفی‌های معمولی و ساده‌اش نیز، به خوبی نمایان است. سلفی‌های به نظر می رسد که بیش تر سلفی‌های منتشر شده مسی، با بازیکنان و طرفدارانش در جاهای مختلف می‌باشد. از رختکن تیم گرفته تا بر روی قایق و روی کاناپه خانه در کنار همسر و فرزندش، دنیای سلفی‌های آقای مسی را خیلی مستند و بدون تغییر، در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. مسی از طریق پرتال خود و صفحه شخصی در اینستاگرام که از پر فالوور ترین صفحات این شبکه نیز به شمار می‌رود، گوشه‌هایی از زندگی ساده و معمولیش را با دنیایی از مخاطبان جهانیش، به اشتراک می‌گذارد.

4-w900-h600

(لیونل مسی در قاب کاریکاتورهای جالب)

 

 

صفحه مسی در اینستاگرام در نشانی اینترنتی به آدرس  https://www.instagram.com/leomessi ارائه شده است که همان طور که در یکی از گزارشات چندی پیش روزیاتو اشاره کردیم، در فهرست ۵۰ صفحه پر بیننده این شبکه جادویی محبوب به شمار می رود. وی بیش از چهل و دو میلیون follower دارد و البته این صفحه بارها خبر ساز شده است. مخصوصا زمانی که برخی فارسی زبانان با محتوای متبذل به این صفحه حمله کردند!

5-w900-h600

(پست اخیر لیونل مسی که با واکنش سخت برخی از کاربران ایرانی در اینستا وی مواجه شد)

لیونل مسی در یکی از پست های جدیدی که در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر کرد، خطاب به دیگر مهاجم تیم ‌ملی کشورش یعنی آنخل دی ماریا به خاطر حضور در اینستاگرام خوش آمد گفته بود و تصویری از شادی گلش با این مهاجم پس از پیروزی مقابل تیم ‌ملی ایران را انتخاب کرده بود که این موضوع با حساسیت و واکنش ایرانی‌ها مواجه شد و عده‌ای نفرت خود را از این بازیکن اعلام کردند و عده ‌ای هم سعی در لاپوشانی این موضوع داشتند. ‌این تصویر بیش از ۱ میلیون لایک و پنجاه و دو هزار کامنت را به همراه داشت.

6-w900-h600

(تصویر لیونل مسی با پسرش و جام قهرمانی لالیگای اسپانیا ۲۰۱۵ که با ۲.۵ میلیون لایک همراه شد)

البته مسی تنها بازیکن بارسلونا نبود که شماری صفحه وی در اینستاگرام را مورد حمله قرار دادند. همسر جرارد پیکه (شکیرا) ، کاپیتان بارسلونا نیز چندی پیش مورد هجوم برخی کاربران قرار گرفت. مسی با لوازم زیادی سلفی گرفته است. حتی با توپ طلای بهترین بازیگن اروپا که بازتاب خبری هم پیدا کرد.

7-w900-h600

(گزارش نشریه SUN از سلفی لیونل مسی با توپ طلای اروپا موسوم به d’or Golden)

مسی علاقه زیادی به سلفی گرفتن با هم تیمی ها به خصوص در رختکن بارسلونا دارد و اخیرا نیز، سلفی های مسی با فرزندان و همسرش در اینترنت منشتر شده و بازتاب زیادی پیدا کرد. به هر حال، آقای اسطوره که افتخارات بسیاری در یک دهه اخیر کسب کرده است، در فضای اینترنت شخصیتی فعال و مشهور بوده و سرویس سلفی باز های روزیاتو را بر آن داشت تا جدید ترین سلفی های وی را مرور کنیم . با ما همراه باشید.

8-w900-h600

(تصویر سلفی لیونل مسی که درباره گروه خونی O+ نوشت و با ۲ میلیون لایک همراه شد)

9-w900-h600

(از جمله سلفی های شبانه لیونل مسی روبروی تلویزیون در حال تماشای یک مسابقه فوتبال)

10-w900-h600

(سلفی لیونل مسی با همسرش در خانه شخصی)

11-w900-h600

(سلفی لیونل مسی خندان با همسرش پیش از یک مهمانی خصوصی در سال ۲۰۱۴ میلادی)

13-w900-h600

(سلفی لیونل مسی با همان خانواده خندان اما این بار در داخل ماشین شخصی لیونل)

14-w900-h600

(سلفی خندان لیونل مسی با هم تیمی های بارسلون پیش از دوش گرفتن!)

15-w900-h600

(سلفی لیونل مسی با سوارز و نیمار در فرودگاه والنسیا)

16-w900-h600

(سلفی لیونل مسی یا کوبه برایانت و مسجد ایاصوفیا در جریان فیلم تبلیغاتی با ترکیش ایز لاینز در استانیول)

همراه با بازیکن تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز

17-w900-h600

 

(سلفی لیونل مسی با یکی از بازیکنان تیم ملی جاماییگا در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل)

18-w900-h600

(تصویر سلف یلیونل مسی با نیمار مهاجم برزیلی بارسلونا)

19-w900-h600

(سلفی لیونل مسی یا سرجیو آگورو داخل اتوبوس بارسلونا با کت و شلوار خاص)

21-w900-h600

(سلفی لیونل مسی با کلیسای سنت باسیل مسکو)

22-w900-h600

(سلفی لیونل مسی با تابلوهای طبیعت گردی کوهستان)

23-w900-h600

(سلفی لیونل مسی با کفش زرد رنگ که برند THIAGO و پرچم آرژانتین روی آن نقش بسته است)

24-w900-h600

(سلفی لیونل مسی با DAN POTTSO خندان)

25-w900-h600

(سلفی پلیس ایتالیا با لیونل مسی)

26-w900-h600

(سلفی با لیونل مسی در جریان یکی از فیلم های تبلیغاتی مسی با برند Lays در سال ۲۰۱۴)

27-w900-h600

(سلفی لیونل مسی با طرفداران خندان در copa 2014)

28-w900-h600

(سلفی لیونل مسی در مراسم انتخاب برترین های لالیگا اسپانیا)

29-w900-h600

(سلفی لیونل مسی با ربات هم شکل خود در جریان ساخت یک فیلم تبلیغاتی برند تلفن Ooeredo)

30-w900-h600

(سلفی لیونل مسی با هم لوییس سوارز و نیمار در ورزشکاه در حال تماشای رقابت ورزشی)

31-w900-h600

(سلفی یواشکی با لیونل مسی در فرودگاه)

32-w900-h600

(سلفی لیونل مسی خندان با اسطوره های فوتبال جهان)

 

33-w900-h600

(سلفی و پست یکی از طرفداران خوش شانس بارسلون با لیونل مسی روی نیکمت بارسلونا)

 

34-w900-h600

(سلفی لیونل مسی خندان با مدیران خوش شانسی شرکت هووآوی کره جنوبی)

35-w900-h600

(سلفی خندان خاویر ماسکرانو با لیونسل مسی و لوییس سوارز در کابین هواپیما)

36-w900-h600

(سلفی لیونل مسی با نیمار و توپ طلای اروپا روبروی آینه)

جدید ترین سلفی های آقای مسی را مشاهده کردید.

 

باید عرض کنیم که لیونل مسی فوتبالیست حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و عضو تیم فوتبال باشگاه پر افتخار و متعصب بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند.

او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است و بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز انتخاب شد. جامی که در خانه صاحبان همیشه گی جام ژوریمه بود و با شکست تاریخی از آلمان، از رفتن به فینال باز ماندند.

مسی در سن بیست و یک سالگی  موفق شد توپ طلای اروپا را از آن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. در سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۹، اولین جایزهٔ توپ طلای خود را دریافت کرد و همچنین بهترین بازیکن سال شد.

37-w900-h600

(تصویر لیونل مسی با ۵ توپ طلا که در سال های اخیر شکار کرد)

از آمار ها بر می آید که وی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلای سالهای ۲۰۱۱٬۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ تکمیل کرد. او در سال ۲۰۱۱ عنوان بهترین بازیکن سال یوفا را دریافت کرد. مسی در ۲۴ سالگی بهترین گلزن تاریخ فوتبال بارسلونا در تمامی رقابت‌ها شد. لئو در سن ۲۵ سالگی جوان‌ترین بازیکن تاریخ رقابت‌های لالیگا لقب گرفت که توانسته ۲۰۰ گل در این لیگ به ثمر رساند؛ از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد.

همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقات کالج هلند باهوش‌ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم گیری با توپ را دارد. مسی اولین بازیکنی است که چهار بار برنده توپ طلای اروپا و جهان و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان برگزیده شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ [بوده است و از این حیث رکورددار است. شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود؛ این درحالی است که مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.

یک نظر

ورود

  • علی رضا مرداد ۲۴, ۱۳۹۵

    دوس داشتنی ترین ورزشکار تاریخ ورزش