نگاهی به جالب ترین سلفی های حیوانات در حیات وحش

نگاهی به جالب ترین سلفی های حیوانات در حیات وحش

سلفی گرفتن که به لطف دوربین های خوب تلفن های هوشمند به یکی از سرگرمی ها و مهارت های بسیاری از کاربران در سراسر جهان منجر شده، فقط به دنیای انسان های هوشمند اختصاص نداشته و در میان حیوانات نیز رواج یافته است.

داستان سلفی گرفتن حیوانات به این صورت است که آن ها با لمس نمایشگر موبایل، وقتی در حالت عکاسی باشد، می توانند از خود عکس بگیرند. اما گاهی هم یک هنرمند عکاس، با قرار دادن تله عکاسی این تصاویر جالب را خلق می کند.

به این ترتیب که دوربین های حساس به حرکت را در نزدیکی حیوانات خطرناکی همانند شیر قرار داده و حرکت این موجود موجب فشرده شدن کلید شاتر و در نهایت گرفتن سلفی می شود.

شاید در شبکه مجازی، اپ های پیام رسان یا شبکه های اجتماعی، سلفی های جالب و خنده دار حیوانات را دیده باشید، اما ما هم تصاویر جالب دیگری در همین زمینه برایتان انتخاب کرده ایم که بسیار دیدنی هستند.

پیش از دیدن عکس ها، بد نیست اشاره کنیم که در سال ۲۰۱۴ میلادی،  سلفی یک میمون در اندونزی به یک نزاع بزرگ دادگاهی در دنیای انسان ها منجر شد. ماجرا این بوده که یک عکاس طبیعت، دوربین خود را روی زمین گذاشته بوده و یک میمون بازیگوش سراغ کیف و وسایل وی رفته و با دوربین حرفه ای این هنرمند از خودش سلفی گرفته است.

این امر باعث می شود تا گروه مدافع حقوق حیوانات عکس های این میمون را در اینترنت منتشر کرده و از دادگاه درخواست می کنند تا این حیوان را مولف و مالک عکس خود اعلام نماید. دلیلشان هم این بوده که چون قانون کپی رایت آمریکا هیچ حیوانی را از داشتن حق کپی رایت محروم نکرده و از آنجا که این میمون خودش این عکس را گرفته است، همانند هر انسانی، مالک اصلی این تصویر محسوب می شود.

اما عکاس، انتشار این عکس ها را غیرقانونی دانسته و حق کپی رایت آن را برای خودش می داند.

فارغ از داستان این میمون بازیگوش که تصویرش در میان عکس های زیر هست، از شما دعوت می کنیم سلفی های جالب حیوانات را تماشا کنید.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

دیجیاتو
بدون نظر

ورود