ترکیب درست تخم مرغ ها را انتخاب کرده و نقطه قوت شخصیت خود را مشاهده نمایید

ترکیب درست تخم مرغ ها را انتخاب کرده و نقطه قوت شخصیت خود را مشاهده نمایید

علم روانشناسی اطلاعات زیادی در مورد توانایی ها، استعدادها و شخصیت ها را بر اساس ترتیبی که آن ها در مرتب کردن اشیاء در یک فضای خاص انتخاب می کنند ارائه می دهد به همین دلیل در علم روانشناسی مبحثی جامع به نام روانشناسی جغرافیایی وجود دارد که بر اساس همین انتخاب ها ویژگی های شخصیتی فرد را مشخص می کند. بر اساس این مبحث در ادامه مطلب تستی روانشناسی و کاملاً علمی ارائه شده است که بر اساس آن باید یکی از چهار ترتیبی که در تصویر تخم مرغ ها می بینید را به عنوان انتخاب درست و مورد قبول خود انتخاب نموده و در ادامه ببینید که بر اساس این انتخاب شما چه نقاط قوت شخصیتی دارید.

سوال: تصور کنید که چهار عدد تخم مرغ و یک بسته (شانه) تخم مرغ خالی دارید. در این صورت با چه ترتیبی آن ها را در این جعبه خالی قرار خواهید داد؟

معنای انتخاب هایتان را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

.

.

.

.

گزینه A:

در صورتی که این گزینه را انتخاب کرده باشید باید بدانید که قدرت شما خلاقیتتان است. شما همیشه ایده های خلاقانه ای دارید و تحمل نشستن در یک جا و انجام یک کار تکراری و خسته کننده ی طولانی را ندارید. شما می توانید چندین کار را با هم انجام داده و در مرکز توجه دوستان و همکاران قرار دارید. شما ذات و طبیعت چیزها را می بینید. شما می توانید همه چیز را ساده کرده، اضافات و جزییات بی استفاده را نادیده گرفته و تعادل و توازن را اطراف خود برقرار کنید. شخصیت جذاب شما باعث می شود که دیگران همواره به شما توجه داشته و شما را مورد تحسین قرار دهند.

گزینه B:

قدرت شما در منطق شما نهفته بوده و در کل ذهن حسابگر و تحلیلی دارید. شما یک سازمان دهنده مادرزادی هستید. ویژگی های باارزشی مانند سختکوشی، منظم بودن و روش و اسلوب مشخص و دقیق داشتن و همچنین پشتکار باعث می شود که ساختاری منظم را در بین وظایف متعدد خود ایجاد کنید. ذهن تحلیلگر و منطقی شما باعث شده که مدیر و رهبری عالی باشید. برای این که سریع تر به موفقیت دست یابید هنگام تلاش برای جمع آوری اطلاعات بیشتر جلوی خود را بگیرید. تنها روی ذهن فوق العاده و منحصر به فرد خود تکیه کنید و بدین ترتیب به هر هدفی که برای خود تعیین کرده اید خواهید رسید.

گزینه C:

نقطه قوت شما انعطاق پذیریتان است و در مواقع دشوار به خوبی از پس کارها برآمده، چیزهای جدید یاد می گیرید، رشد می کنید و دنیای اطرافتان را زیباتر می سازید. شما همیشه برای موقعیت های تازه و جدید که شاید متفاوت نیز باشند آمادگی دارید. انعطاف پذیری شما باعث می شود که همیشه در هر مرحله و شرایطی موفق باشید. از توانایی ها و مهارت های نظام مند خود استفاده کنید و با ترکیب کردن آن ها با کنجکاوی برای هر چیز جدیدی آماده باشید و به این ترتیب موفقیت خود را تضمین نمایید.

گزینه D:

نقطه قوت شما قاطع بودن و مصمم بودن شماست. مهارت در رهبری و تحلیل سریع شرایط و تصمیم گیری متعاقب آن به شما کمک می کند که به اهداف والای خود دست یابید. اطرافیان شما را دوست دارند و به شما جذب می شوند. آن ها شما را تحسین کرده و از شما تبعیت می کنند. توانایی شما در دیدن سودمندی مسایلی که اطرافیان درک کاملی از آن ندارند همراه با اعتماد به نفس و تصمیم گیری سریع به شما اجازه داده که جاه طلب باشید. برای شما همه چیز در گذاشتن اهداف و آرمان های جاه طلبانه و بزرگ خلاصه می شود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود