پیرترین جراح جهان؛ زنی ۸۹ ساله که روزی ۴ بار به اتاق عمل می رود

پیرترین جراح جهان؛ زنی ۸۹ ساله که روزی ۴ بار به اتاق عمل می رود

حتما شما نیز تا به حال شنیده اید که انجام برخی کارها با گذر سن و وارد شدن به دوران پیری غیر ممکن می شود. اما ما در این مطلب قصد داریم ماجرایی برای شما تعریف کنیم که خلاف این مسئله را ثابت می کند.

پزشکی به نام «آلا ایلینویچنا لوشکینا» در بیمارستان شهر ریازان نزدیک به مسکو کار می کند و با ۸۹ سال سن، پیرترین جراح جهان لقب گرفته است. وی هر روز ۴ عمل جراحی انجام می دهد و هیچ مشکلی هم از این بابت ندارد. او در آپارتمانش از برادر زاده معلول خود همراه با ۸ گربه اش نگهداری می کند و بیش از ۶۷ سال است که به جراحی می پردازد.

بر اساس آمارها، لوشکینا تا به حال بیش از ۱۰ هزار عمل انجام داده و هیچ چیزی نتوانسته مانع حرکتش شود. وی در این رابطه می گوید: “پزشکی تنها یک حرفه نیست، بلکه نوعی سبک زندگی به شمار می رود. اگر من از کار کردن دست بکشم، چه کسی جراحی ها را انجام خواهد داد؟”

شاید از خود بپرسید چه عاملی سبب عمر طولانی او و سرحال بودنش شده است؟ لوشیکنا اظهار داشته: “در پس عمر طولانی من هیچ رازی نهفته نیست. من تنها همه چیز می خورم، زیاد می خندم و زیاد هم گریه می کنم.”

تصاویری که در ادامه قرار داده شده، شما را با پیرترین جراح جهان و کارهایش بیشتر آشنا می کند. پیشنهاد می دهیم به تماشای آن ها بنشینید.

750

751

752

753

754

755

756

757

758

759

760

761

762

763

منبع: boredpanda
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود