۱۰ شیشه عطر خلاقانه که دیدنشان شما را به حیرت وا می دارد

۱۰ شیشه عطر خلاقانه که دیدنشان شما را به حیرت وا می دارد

همه ما به آراستگی ظاهر خود اهمیت می دهیم و حساسیت خاصی روی آن داریم. ظاهر یک فرد را لباس ها، کفش ها و مدل مو تشکیل می دهند. اما مسئله ای که باید توجه بیشتری به آن شود، استفاده از عطر های مناسب است. عطرها انواع و اقسام مختلفی دارند و هر یک از افراد نوع خاصی از آن را می پسندند.

اگر دقت کرده باشید، هر محصول در شیشه مخصوص به خود قرار دارد. بیشتر بسته بندی ها شبیه به هم هستند و تفاوت زیادی میان آن ها وجود ندارد. اما همین مسئله می تواند در جلب نظر مشتریان موثر واقع شود. به همین دلیل، برخی شرکت ها شیشه های عطر خلاقانه ای برای محصولات خود در نظر می گیرند. ما در این مقاله قصد داریم ۱۲ نمونه از جالب ترین و خلاقانه ترین شیشه های عطر را به شما نشان دهیم. تا پایان همراه باشید.

850
«Fragile» برند ژان پل گوتیه (Jean Paul Gaultier.) درون این شیشه کروی برفی، مایعی فوق العاده همراه با رایحه مرکبات، گل مریم، گل سفید و مقداری رایحه های خوش دیگر قرار گرفته است.
851
«Konvict» برند ایکان (Akon.) ایکان در سال ۲۰۱۰ نخستین عطرهای خود را با نام «Konvict» عرضه کرد. این بسته بندی شامل دو بطری ۵۰ میلی گرمی بود که با استفاده از زنجیر و دست بند به یکدیگر متصل شده بودند. بنابراین روی هم رفته ۱۰۰ میلی گرم مایع وجود داشت. درون شیشه ها، عطری با رایحه لیمو و ترنج قرار داشت که رایحه چوب صندل و سدر نیز در آن استفاده شده بود.
852
«Love Fury» از کمپانی «Nine West.» این محصول دارای رایحه غنچه های رز، گل درخت ابریشم، نارنگی و پالپ توت قرمز همراه با رایحه های گل زنبق، مشک، چوب گرانبها و کهربا بود.
853
«Freak» ار برند «Illamasqua.» گل تریاک، آماریلیس از دسته گل های نرگس، شوکران یونانی و گل ملکه شب، رایحه هایی بودند که در این محصول به کار رفتند.
854
عطر «Flowerbomb» برند «ویکتور رولف» (Viktor Rolf.) شیشه این محصول شبیه به نارنجک دستی طراحی شده و درون آن رایحه هایی مانند ترنج، نارنگی و فلفل صورتی به کار رفته اند. در ساخت این عطر از رایحه غنی رُز، گل برف، میوه های قرمز، تمشک و نوعی شیرینی استفاده شده است. این عطر دوست داشتنی که ریشه آن کمی به شرق باز می گردد، توسط نعناع هندی، کهربا و چوب کشمیر شما را مسحور می کند.
at
«Little Things» برند ویکتوریا سیکرت (Victoria’s Secret.) این عطر تحریک آمیز و فریبنده در سال ۲۰۰۸ میلادی قبل از تعطیلات معرفی گشت. ترکیبی از رایحه گل و میوه هلو، مرکبات، سیب، گلابی، توت قرمز، سورسوپ (نوعی میوه) و رایحه غالب ترنج در آن مورد استفاده قرار گرفته اند. ارکیده کاتلیا، گل برف، نگونسار (پنجه مریم)، گلبرگ های یاس، شاه توت، وانیل و جوانه و برگ توت نیز در ساخت آن استفاده شده است. کهربای طلایی، مُشک مخملی، چوب و دانه تونکا نیز در این عطر به چشم می خورد.
857
عطر «Shades of Dusk Moro Blood Orange» برند «جویا» (Joya.) طراحی شیشه به گونه ای است که تهویه ثابت گسترش بوی عطر را به ارمغان می آورد. این مکانیزم با استفاده از گرمای پوست انسان فعال می گردد. رایحه مرکبات همراه با عطر گل ها، چوب، وانیل و مُشک در این محصول مورد استفاده قرار گرفته. هنگام باز کردن بوی پرتقال قرمز، نارنگی و یوزو (نوعی مرکبات) به مشام می رسد. در قلب آن نیز رایحه یاس تاهیتی و وانیل به کار رفته و در آخر نیز عطر مُشک و چوب روشن را احساس می کنیم.
858
«Popy Moreni» از برند «Popy Moreni.» در ابتدا رایحه یاس بنفش و فلفل سفید به مشام می رسد. درخت کانانگا، یاسمن و زنبق نیز در وسط احساس می شود و عطر سدر، چوب صندل، مشک و بنزن نیز در آخر تداعی می گردد.
859
عطر «فخر العرب» از «Al Haramain.» این عطر شرقی مخصوص آقایان ساخته شده و درون آن چوب صندل، زعفران، چوب آگار، وانیل و کهربا همراه با رایحه های گل، چوب و عطر تند به کار رفته است.
860
«Feerie» از «Van Cleef & Arpels.» در این محصول بیشتر رایحه خنک و محرک بنفشه و گیاهان خوشبو وجود دارد. این عطر فرِش کننده، از ترکیب رایحه گل ها، نارنگی ایتالیایی و توت سیاه ساخته شده است. در قلب آن، رز بلغاری و مقداری یاس مصری مورد استفاده قرار گرفته و در انتها نیز عطر سوسن، چوب گرانقیمت و نوعی گیاه دیگر (Haiti vetive) به مشام می رسد.

منبع: oddee
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود