مربی سلبریتی های نام آشنا، راز بهترین و آسان ترین راه سوزاندن چربی را فاش کرد

مربی سلبریتی های نام آشنا، راز بهترین و آسان ترین راه سوزاندن چربی را فاش کرد

اگر به دنبال این هستید که چربی سوزی کنید، لازم نیست که به کلاس های بسیار گران با مربی های بسیار حرفه ای بروید بلکه تنها می توانید با پیاده روی به این هدف خود دست پیدا کنید.

«هارلی پسترناک» متخصص تغذیه و مربی ورزشی و خصوصی سبلریتی های چون کیم کارداشیان، آریانا گراند و لیدی گاگا می گوید ورزش های بسیار سنگین که سبب بالا بردن ضربان قلب می شوند (intense cardio)، بهترین راهکار برای سوزاندن چربی نیستند.

وی بر این باور است که هر اندازه ورزش های کاردیو افزایش پیدا کند در هر دقیقه کالری بیشتری سوزانده خواهد شد. این در حالی است که این میزان کالری که سوزانده می شود از ذخایر غیر چربی خواهند بود.

به عبارت دیگر در واقع شما در حال سوزاندن کالری فراوان و نه چربی قابل توجهی هستید.

نکته دیگری که در مورد ورزش های سنگین کاردیو وجود دارد مسئله گرسنگی است.

1

پسترناک می گوید رابطه مستقیمی میان ورزش های قدرتی کاردیو و میزان اشتهای شما وجود دارد.

این بدان معناست که هرچقدر فعالیت های ورزشی از نوع کاردیوی شما بیشتر باشد، احساس گرسنگی بیشتری خواهید کرد. همین امر نیز سبب خواهد شد که بیش از اندازه نرمال و معمول غذا بخورید.

اگر از افرادی که این ورزش ها را انجام می دهند جویا شوید آنها پس از پایان تمرین های شان، احساس ولع فراوانی برای خوردن دارند و مستعد نوشیدن نوشیدنی بسیار پرشکر نیز هستند.

3

اما اگر مطالب برشمرده شده هنوز نتوانسته شما را قانع کند، باید بدانید که احتمال اینکه در انجام تمرین های کاردیو آسیب ببینید نیز زیاد است. بر اساس گفته های پسترناک، سندروم های مداوم استرسی، آسیب های زانو و کمردرد، همگی می توانند بر اثر انجام سخت و مداوم تمرین های کاردیو به وجود آیند.

اگرچه پسترناک لزوما دویدن و یا ورزش هایی مانند دوچرخه زدن با دستگاه را نفی نمی کند اما می افزاید که افرادی که به منظور از بین بردن چربی های دور شکم به ورزش های سخت روزانه کاردیو می پردازند، تقریبا نیمی از آنها از رسیدن به هدف خود باز می مانند.

از طرف دیگر پیاده روی می تواند یکی از در دسترس ترین فعالیت ها و روش هایی باشد که افراد می توانند آن را پیگیری کرده و به نتیجه برسند.

پسترناک که به مطالعه عادات غذا خوردن سلامت در بسیاری از کشورهای دنیا پرداخته می گوید از آنجایی که غذا خوردن در کشورهای گوناگون جهان متفاوت است، پیاده روی می تواند برای همه مردم و با هر نوع تغذیه بسیار مناسب باشد.

بر اساس نظرات این مربی و متخصص تغذیه مجرب، مردم آمریکا به طور متوسط ۴.۱۰۰ قدم راه می روند، این در حالی است که سالم ترین مردم در سایر نقاط جهان در روز بیش از ۱۰.۰۰۰ قدم پیاده روی می کنند.

به همین دلیل هم پسترناک، شاگردان خود را به پیاده روی های روزانه تشویق می کند و به آنها توصیه می کند که مابین ۱۰ هزار تا ۱۴.۰۰۰ قدم در روز پیاده روی کنند.

بسیاری از مردم می خواهند بدانند که چگونه می توانند اندام بسیار مناسبی داشته باشند. بهتر است بدانند این کار با پیاده روی قابل انجام است و زندگی نشسته نمی تواند برای شان توفیقی را به همراه داشته باشد. 

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود