جدال دیدنی عنکبوت پشت قرمز و مار قهوه ای در کشور استرالیا [تماشا کنید]

جدال دیدنی عنکبوت پشت قرمز و مار قهوه ای در کشور استرالیا [تماشا کنید]

همانطور که می دانید، در کشور استرالیا موجودات و جانوران عجیبی زندگی می کنند که در هیچ جای دیگری دیده نمی شوند. برخی از آن ها به قدری عجیب هستند که دیدنشان همه را به شگفتی وا می دارد. ما قبلا در مقاله ای به یکی از همین موارد پرداخته بودیم. به تازگی نیز ویدیویی منتشر شده که از حیات وحش عجیب این سرزمین حکایت دارد.

اخیرا ویدیویی از جدال یک عنکبوت پشت قرمز و یک مار قهوه ای خطرناک در فیسبوک منتشر شده و همه را به شگفتی وا داشته است. این ویدیو که توسط موسسه تعمیرات موتور «North Vic Engines» به نماش درآمده، تا به حال بیش از ۶ میلیون بازدید داشته است. این شرکت در رابطه با ویدیو اظهار داشته: “ما امروز یک مار را مشاهده کردیم که خوشبختانه توسط عنکبوت پشت قرمز کشته شد.”

کیفیت فیلم همانند مستند شگفت انگیز «سیاره زمین» نیست، اما می تواند جزئیات را به ما نشان دهد. عنکبوت پشت قرمز شبیه به عنکبوت بیوه سیاه در کشور آمریکاست. این بندپا بسیار سمی است و باید از آن دوری کرد.

کمپانی یاد شده بعدا ویدیوی دیگری در حساب فیسبوکش قرار داد که گرفتار شدن یک مار قهوه ای دیگر در تار عنکبوت را به تصویر می کشید. پیشنهاد می دهیم به تماشای ویدیوی منتشر شده بنشینید و لذت ببرید.

منبع: cnet
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود