هنرمندی که کلمات عربی را به شکل مفهوم آنها ترسیم کرده است

هنرمندی که کلمات عربی را به شکل مفهوم آنها ترسیم کرده است

یکی از مهمترین مسائل در هر جامعه، آموزش صحیح و پرورش است. این مقوله در کشورهای توسعه یافته به قدری اهمیت دارد که برخی دولت مردان تمام تمرکز خود را روی آن می گذارند و برای آموزگاران بهترین حقوق ها را در نظر می گیرند تا آن ها بتوانند با خیال راحت به پرورش کودکان بپردازند.

از این موضوع که بگذریم، باید بگوییم که روش های خلاقانه و مبتکرانه می توانند نقش مهمی در شکوفا شدن استعدادهای دانش آموزان ایفا کنند. در بیشتر مدارس، این گونه راهکار ها مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، یادگیری کلمات با استفاده از نشان دادن مفهوم آن ها در دنیای واقعی، می تواند تاثیر گذاری زیادی داشته باشد. ما نیز در این مقاله قصد داریم به خبری در همین رابطه بپردازیم.

یک هنرمند عرب به نام «محمود تمّام» پروژه ای بسیار جالب درباره کلمات را آغاز کرده است. او کلمات را به شیوه ای خاص نگارش می کند و با قرار دادن آن ها در کنار مفهوم واقعی، کارت های آموزشی بی نظیری فراهم می نماید.

وی در این رابطه می گوید: “من همیشه به هنر به کار گیری کلمات علاقه داشتم، به همیت دلیل تصمیم گرفتم این پروژه را به عنوان چالشی شخصی پیگیری نمایم. من نگارش کلمات عربی را تغییر دادم و آن ها را به معانی شان در دنیای واقعی تبدیل نمودم.”

تصاویر زیر شما را با هنر او آشنا می کنند، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن ها بنشینید.

420
«قط» به معنای گربه.
421
بط به معنای مرغابی.
422
دُب به معنای خرس.
423
کلب به معنای سگ.
424
حبر به معنای مرکب.
425
کوالا به معنای کوالا.
426
بطیخ به معنای هندوانه.
427
ثلعب به معنای روباه.
428
زرافه به معنای زرافه.
429
قهوه به معنای قهوه.
430
تاج به معنای تاج.
431
حوت به معنای وال.

منبع: buzzfeed
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود