«جکی چان» با دو عروسک خرس پاندا در هشتاد و نهمین دوره مراسم اسکار حضور یافت

«جکی چان» با دو عروسک خرس پاندا در هشتاد و نهمین دوره مراسم اسکار حضور یافت

معمولاً هر یک از هنرمندان وقتی روی فرش قرمز مراسم اسکار می آیند فرد دیگری نیز آنها را همراهی می کند که به شکل رایج همسر، دوست یا از اعضای خانواده شان محسوب می گردد. اما در مورد جکی چان، هنرپیشه مشهور هالیوود، این قضیه فرق داشت و وی با همراهانی بسیار متفاوت در هشتاد و نهمین دوره از این مراسم حضور یافت.

آقای چان در حالی به رویداد اسکار امسال آمد که دو خرس پاندای عروسکی را به عنوان همراه در دست داشت و جالب تر اینکه این خرس ها پوتین های براق به پا داشتند و روی سینه شان نیز نشان یونسکو نصب شده بود. وی در توضیح این امر گفت بدین شیوه تلاش داشته تا به عموم یادآوری کند که باید از حیوانات مراقبت به عمل آورند.

جکی چان می افزاید: «من سفیر پانداها هستم. بعد از زلزله ی اخیر زیستگاه آنها صدمه دیده است. به همین علت من در کشور چین از دو پاندا نگهدرای می کنم و البته آنها آزاد هستند و می توانند آزادانه به هر جایی بروند.»

ضمناً جالب است بدانید پانداهای مورد اشاره با شخصیت های سر شناسی مانند «سیلوستر استالونه»، «بیل کلینتون» و… ملاقات داشته اند. چان در نوامبر ۲۰۱۶ موفق به دریافت اسکار افتخاری به خاطر حضور در ۲۰۰ فیلم به یاد ماندنی در طی ۵۶ سال شد و طبق گفته ی خودش هرگز انتظار نداشته است چنین جایزه ای نصیب او گردد.

منبع: CNN
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود