طرز تهیه ۱۰ کیک خوشمزه برای عید ۹۶ به همراه ویدئوی آموزشی [تماشا کنید]

طرز تهیه ۱۰ کیک خوشمزه برای عید ۹۶ به همراه ویدئوی آموزشی [تماشا کنید]

این شماره از آشپزی های عید ۹۶ را به کیک های خانگی اختصاص داده ایم تا برای اعضای خانواده، دوستان و مهمان های خود درست کرده و در کنار هم از عطر خوب و طعم عالی آن ها لذت ببرید.

برای آشنایی با روش تهیه چند نوع کیک خوشمزه و آسان در ادامه با روزیاتو همراه باشید. لازم به یادآوری است که برای دیدن دستور پخت و ویدئوی آموزشی هر کدام از موارد زیر، فقط کافی است روی نام آن کلیک کنید تا به صفحه موردنظر ارجاع داده شوید.

کیک موز و پنیر

1

این کیک خوشمزه در قالب های مافین تهیه می شود و در کنار ظاهر زیبا، طعم عالی نیز دارد.

کیک صبحانه با مغز توت فرنگی و پنیر

2

این چیزکیک خانگی به هیچ نوع پخت و پزی نیاز ندارد و می توانید به آسان ترین روش ممکن آن را درست کنید.

 کیک دارچینی

3

در این مطلب هم طرز مزه دار نمودن کیک آماده با سس دارچین را آموزش داده ایم که به واسطه آن شما می توانید طعمی تازه با عطر وانیل را امتحان نمایید.

کیک کروسان با پنیر خامه ای و شکلات

4

کروسان نوعی نان شیرین است که به عنوان نان رسمی فرانسه شناخته و اما انواع مغزدار یا ساده آن در گوشه و کنار جهان پخته می شود. در این آموزش، ما کیکی خوشمزه که با خمیر کروسان تهیه می شود را برایتان در نظر گرفته ایم تا با پختن آن یک عصرانه شیرین و خوشمزه برای خود درست کنید.

کیک ابری با خامه و توت فرنگی

5

اگر رژیم یا دیابت دارید به هیچ عنوان این ویدئو را تماشا نکنید زیرا یک کیک بسیار هوس برانگیز و مملو از خامه است که احتمالا تحریک می شوید یکبار هم که شده آن را تهیه و میل کنید.

کیک شکلاتی با مغز کره بادام زمینی بدون فر

6

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که روشن و استفاده کردن از فر برایشان اسان نیست و به همین لحاظ، هرگز سراغ تهیه کیک و شیرینی نمی روند، باید بگوییم که این دستور آشپزی کیکی شکلاتی اختصاص دارد که بدون فر و درون تابه پخته می شود.

کیک ستاره ای نوتلا

7

برای تهیه این کیک خوشمزه و بسیار زیبا، باید خمیر آماده کروسان تهیه کنید. یا اگر خودتان بلد هستید، آن را از قبل آماده کرده و بقیه مراحل را طبق دستور زیر انجام دهید.

کیک پرتقالی با شکلات تلخ

8

در این آموزش شما را با روش تهیه کیک شکلاتی با طعم و عطر پرتقال آشنا می کنیم که برای مهمانی های دوستانه یا عصرانه به همراه چای، گزینه خوش طعمی به شمار می رود.

کیک روغن زیتون با روکش شکلات

9

این کیک، عطر زیتون و رزماری دارد که اگر عاشق زیتون باشید، بدون شک این کیک را هم دوست خواهید داشت.

طرز تهیه تیرامیسو با کیک موزی

10

تیرامیسو یک دسر بسیار خوشمزه ایتالیایی است که با بیسکوئیت مخصوص و پنیر ماسکارپونه تهیه می شود. اما ما در این دستور، نوعی از تیرامیسو را آموزش داده ایم که با موز و کیک و خامه درست می شود.

منبع: روزیاتو
بدون نظر

ورود