گزارش روزیاتو از برنامه کنسرت های پاپ تا آخر سال ۹۵

گزارش روزیاتو از برنامه کنسرت های پاپ تا آخر سال ۹۵

روزهای پایانی سال ۹۵، همچون دی و بهمن امسال که با غوغای کنسرت های جشنواره موسیقی فجر، روزگار داغی را برای استیج های  تهران رقم زد، همچنان در کنسرت های تهران، حاشیه هایی پر رنگ تر از متن دارد که سرویس هنری روزیاتو برای آگاهی شما از آخرین برنامه رویدادهای موسیقیایی شهر، گزارش جامعی را در این گفتار اراٰئه می کند.

اگر مشتاق کنسرت گردی اسفند ماهی هستید، از آخرین فرصت برای رزرو بلیط استیج های داغ سنتی، کلاسیک و پاپ  و رسیتال پیانو در تهران و شهرستان استفاده کنید.

اگر در نوروز امسال، مسافر جزیره رویایی و جذاب قشم در سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس نیز هستید، برخی از چهره های موسیقی پاپ کشورمان در هفته نخست فروردین در این جزیره روی استیج می روند.

با ما در کنسرت گردی اسفند ماهی همراه باشید.

اسفند داغ موسیقی ایران

co17

به نظر می رسد، اسفند ۹۵، یکی از داغ ترین ماه های سال برای اهالی موسیقی کشور باشد و زمستان امسال، روزگار اصلا سردی برای طرفداران موسیقی نبوده است. هم بازار کنسرت های تهران و شهرستان داغ داغ بوده و هم ویترین آلبوم های موسیقی، مملو از آثار جدید خواننده ها و گروه های موسیقی جوان و سابقه دار شده است.

شاید به همین خاطر است که حرفه ای های کسب و کار موسیقی، انتشار مهم ترین آلبوم های خود را به روزهای پایانی سال در اسفند اختصاص می دهند که مخاطبان در هیاهوی پیشواز بهاری، فرصت بیشتری برای گوش کردن به موسیقی پیدا می کنند و نوت بوک و تبلت و گوشی های هوشمند را با ترانه های مورد علاقه جهت سفر، پر می کنند.

هم اهالی موسیقی از این بابت راضی‌اند، هم تهیه‌کننده‌ها و هم علاقه‌مندان به آثار. این را آمار بالای فروش‌ و دانلود آثار و همچنین استقبال چشمگیر از برگزاری کنسرت‌‌ها نشان می‌دهد. در بیش از دو ماهی که از فصل آخر امسال گذشته، آلبوم‌های متنوعی به بازار آمد.

از «آینه قدی» مهدی یراحی پاپ‌خوان گرفته تا «خداوندان اسرار» همایون شجریان و البته یک آلبوم خبرساز به نام «می‌فهم‌مت» با صدای بازیگر خاطره‌ساز سینمای ایران یعنی محمدرضا فروتن.

مهم‌ترین نکاتی که در این میان از نظر می‌گذرد، نخست تنوع آثار منتشرشده است و سپس، استقبال چشمگیر؛ چشمگیر دست‌کم در پخش‌‌های آنلاین که غوغایی را در بیپ تونز به راه انداخته است.

برای آگاهی از آخرین رویدادهای موسیقیایی کشور در استیج های تهران و شهرستان، گزارش زیر را مشاهده کنید.

کنسرت گروه کروم

co1

گروه کروم، نخستین گروه موسیقی پاپ است که در گزارش کنسرت گردی امروز روزیاتو معرفی می کنیم. برای شرکت در برنامه این مجموعه، باید به سالن پردیس سینمایی چارسو در خیان جمهوری تهران بروید. این کنسرت در ۵ شنبه ۱۹ اسفند در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱ اجرا می شود.

طبق آخرین بررسی ها، همچنان بلیط های ۶۰ هزار تومانی و ۶۵ هزار تومانی این کنسرت امکان خرید دارد.

مهدی یراحی با اجرای آلبوم جدید

co2

اگر این روزها در سطح شهر تردد کنید، حتما با بیلبوردهای اتوبانی که تبلیغ کنسرت ۵ شنبه همین هفته مهدی یراحی را می کنند مواجه شدید. او قرار است در کنسرت ۵ شنبه ۱۹ اسفند، ترانه هایی از آلبوم جدیدش را نیز به صورت زنده در اختیار هوادارانش قرار دهد.

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران که روزگار داغی را دو ماه پیش پشت سر گذاشت، ۵ شنبه در دو سانس ۱۹ و ۲۲، پذیرای طرفداران مهدی یراحی است. بلیط های کنسرت از رقم ۴۵ هزار تومان تا ۱۴۰ هزار  تومان در دسترس علاقمندان به موسیقی پاپ است و همچنین صندلی های خالی در کنسرت یافت می شود.

کنسرت محسن گروسی

co3

محسن گروسی نیز در بیستم اسفندماه در سالن تلاش وزارت کار، در یک سانس (۱۸:۳۰)، آخرین اجرای خود در سال ۹۵ را در اختیار علاقمندانش قرار می دهد. بلیط این کنسرت از ۵۰ هزار تومان تا ۸۰ هزار تومان در دسترس است.

کنسرت میلاد درخشانی

co4

میلاد درخشانی نیز در جمعه بیستم اسفند ماه در تالار وحدت تهران، آخرین اجرای سال خود را در اختیار طرفدارانش قرار می دهد. این کنسرت ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد و بلیط کنسرت از ۳۰ هزار تومان تا ۹۰ هزار تومان در اختیار علاقمندان است. همچنان صندلی های خالی در این کنسرت، آماده میزبانی هواداران میلاد درخشانی است.

کنسرت نیما علامه

co5

نیما علامه، خواننده موسیقی پاپ  کشورمان نیز در ۲۲ اسفند ماه، در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روی استیج خواهد رفت و اجرای سال ۹۵ خود را در اختیار هوادارانش قرار می دهد. بلیط کنسرت از ۵۰ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان در دسترس است.

این کنسرت، اخرین کنسرتی است که در سال جاری در سالن اصلی سینما اریکه ایرانیان واقع در شهرک غرب تهران (بلوار شهید فرحزادی) برگزار می شود.

کنسرت گروه کالیبر

co6

سالن برج آزادی تهران که در زمان برگزاری جشنواره موسیقی فجر، گذرگاه بزرگان موسیقی ایران شده بود، در آخرین اجرای سال ۹۵، میزبان گروه موسیقی کالیبر است که چند وقتی از حضور آنها در بازار موسیقی پاپ کشور می گذرد.

اخرین اجرای گروه موسیقی کالیبر، ساعت ۲۰ دوشنبه ۲۳ اسفند ماه روی استیج برج آزادی تهران قرار  می گیرد. بلیط این کنسرت، ۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

co7

کنسرت شهاب صادقی

co8

شهاب صادقی، خواننده جوان موسیقی پاپ تهران نیز آخرین اجرای خود در سال ۹۵ را در سالن اصلی اریکه ایرانیان در شهرک غرب روی استیج می برد. این کنسرت، دوشنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت ۲۱ برگزار می شود. بلیط مراسم بین ۶۰ هزار تومان تا ۹۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

کنسرت گروه دنگ شو

co9

دنگ شویی ها که در چند سال اخیر توانسته اند نظر برخی از اهالی موسیقی پاپ کشور را جلب کنند، آخرین اجرای سال ۹۵ خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران روی استیج می برند. این کنسرت، آخرین کنسرتی است که در برج میلاد  در سال جاری برگزار می شود.

کنسرت ۲۶ اسفند دنگ شویی ها ساعت ۲۲ برگزار می شود و قیمت بلیط از ۴۰ هزار  تومان تا ۱۳۰ هزار تومان خواهد بود.تک آهنگ های دنگ شو را اینجا گوش کنید.

کنسرت فرزاد فرزین ‌و مازیار فلاحی

co10

نخستین کنسرت پاپ تهرانی ها در سال ۹۶، کنسرت فرزاد فرزین است که در دوم فروردین ۱۳۹۶ روی استیج مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران می رود. این کنسرت ساعت ۲۲ برگزار می شود و قیمت بلیط از ۳۵ هزار تومان تا ۱۳۰ هزار تومان متفاوت اعلام شده است. از هم اکنون فرصت دارید تا نسبت به خرید بلیط این کنسرت اقدام کنید.

co11

کنسرت مازیار فلاحی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان نیز از جمله نخستین اجراها در سال ۹۶ است که ۵ فروردین در ساعت ۲۲:۲۰ دقیقه در برج میلاد تهران روی استیج می رود و می تواند عاشقان کنسرت گردی نوروزی را با نخستین اجراهای سال جدید همراه کند.

قیمت بلیط ها نیز از ۳۵ هزار تومان تا ۱۳۰ هزار تومان در دسترس علاقمندان و طرفداران مازیار است.

کنسرت ارکستر آریا بانگ

آریا بانگ، نام گروهی فعال در عرصه موسیقی کشور است که با ارکستر خود، تلاش می کند تا خاطره موسیقی سنتی و کلاسیک ایران و جهان را برای علاقمندان اجراهای ارکستری، زنده کند. این گروه به رهبری امین سالمی و به سرپرستی شایان اموری، با هدایت موسسه فرهنگی و هنری نوای آفتاب مهر، جمعه ۲۰ اسفند سال جاری در اریکه ایرانیان روی استیج می رود.

محمد رضا قراتپه و امید دهقانی، خوانندگان این ارکستر هستند. سانس اول ساعت ۱۸ تا ۲۰ و سانس دوم ساعت ۲۱ تا ۲۳ برگزار می شود. در کنسرت این ماه، قطعات: لاتین، جز، راک، پاپ، موسیقی فیلم و قطعاتی از موسیقی کلاسیک معروف جهان نواخته خواهد شد.

رسیتال ویلن پانیذ

علاقمندان به رسیتال ویلن در تهران نیز می توانند از آخرین اجرای رسیتال ویلن سال ۹۵ که ۲۰ اسفند در تالار رودکی تهران برگزار می شود، شرکت کنند. رسیتال ویلن “پانیذ فریوسقی” و پیانو “ورنا مایر” در ساعت ۱۰ جمعه این هفته روی استیج تالار رودکی خواهد رفت.

بلیط رسیتال ویلن، ۶۰ هزار تومان و ۷۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت ارکستر باژ

co12

آخرین اجرای کنسرت ارکستر باژ، جمعه ۲۰ اسفندماه جاری در تالار فارابی تهران روی استیج می رود. این کنسرت در ساعت ۱۹ برگزار می شود و رنج قیمتی بلیط ها: ۳۰ هزار ، ۵۰ هزار و ۶۰ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت گروه زنگوله

co13

گروه زنگوله در جمعه ۲۰ اسفند ماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران تهران روی استیج می رود. این کنسرت مخصوص گروه سنی کودکان و نوجوانان است. قیمت بلیط نیز ۵۰ هزار تومان اعلام شد.

کنسرت علیرضا قربانی

co14

کنسرت علیرضا قربانی که در تاریخ بیست و یکم، بیست و دوم و بیست و سوم اسفند ماه با فروش سریع بلیط  همراه شده بود، در ۲۹ اسفند ماه نیز تمدید شد تا علاقمندان این خواننده موسیقی سنتی، اجراهایی از  آثار فردین خلعتبری و مهیار علیزاده را روی استیج تالار وحدت تهران ببرد.

قیمت بلیط ها از ۴۰ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان اعلام شده است. اجرای قربانی، پایان بخش اجراهای سال ۹۵ در تالار وحدت تهران به شمار می رود.

کنسرت ناصر چشم آذر

co15

ناصر چشم آذر، خواننده موسیقی سنتی کشورمان نیز با همراهی ارکستر ایستگاه، ۴ شنبه ۲۵ اسفند و ۵ شنبه ۲۶ اسفند ماه، در ساعت ۲۱:۳۰ برنامه خود را در تالار وحدت تهران روی استیج می رود تا آخرین اجرای سال ۹۵ خود را در اختیار هوادارانش قرار دهد.

بلیط مراسم بین ۴۰ هزار تومان تا ۱۳۰ هزار تومان در دسترس علاقمندان است.

کنسرت گروه آرتامن

co16

کنسرت گروه موسیقی آرتامن نیز در ۵ شنبه ۲۶ اسفند سال جاری ساعت ۱۹:۳۰ در سالن برج آزادی تهران روی استیج می رود. بلیط مراسم ۵۰ هزار تومان و ۶۵ هزار تومان اعلام شده است.

اجراهای کنسرت شهرستان

co18

  • سالار عقیلی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان که در جشنواره موسیقی فجر دی ماه امسال نیز توانست جایزه موسیقی باربد را آن خود کند، در شهریار، اخرین اجرای سال ۹۵ خود را روی استیج می برد. این کنسرت در ۱۹ اسفند در سالن ایثار اندیشه شهریار برگزار خواهد شد.
  • انسامبل کلاژ نیز در بیستم اسفند سال جاری در فرهنگسرای آینه، آخرین اجرای سال ۹۵ خود را برگزار خواهند کرد.
  • گروه موسیقی کاکوبند نیز آخرین اجرای سال ۹۵ خود را در بندرعباس برگزار خواهد کرد که در بیستم اسفند، ساعت ۲۰ روی استیج تالار شهید آوینی این شهر می روند.
  • گروه موسیقی چکاوک نیز آخرین اجرای امسال خود را در سالن ارشاد بابلسر برگزار خواهند کرد که بیستم اسفند روی استیج می رود.
  • کنسرت موسیقی تلفیقی انجمن موسیقی شهرستان قدس نیز در بیست و دوم و بیست و سوم اسفند ماه در سالن باقرالعلوم شهر قدس، اخرین اجرای خود را روی استیج خواهد بود.
  • اشوان، خواننده موسیقی سنتی نیز آخرین اجرای خود را در سینما بهمن بوشهر روی استیج خواهد برد. زمان برگزاری این کنسرت، بیست و ششم اسفند ماه اعلام شده است.
  • گروه موسیقی بیگانگان، برنامه بی کلام خود را در سالن سیروس صابر استان البرز روی استیج می برد. زمان این کنسرت، بیست و ششم اسفند ماه اعلام شده است.
  • ناصر وحدتی، خواننده موسیقی کشورمان نیز اخرین اجرای خود را در شهرستان رودسر، سالن شهید آوینی روی استیج می برد.
  • محمد علیزاده نیز آخرین اجرای خود در سال ۹۵ را در تالار وحدت تهران در ۱۹ اسفند روی استیج می برد.
  • مهدی یراحی، جمعه ۲۰ اسفند ماه، در تالار پتروشیمی تبریز، برای اهالی شهر اولین های ایران اجرا خواهد داشت.
  • مهدی احمدوند، ۴ شنبه ۱۸ اسفند برای اهالی میانه در تالار ارشاد، روی استیج سینما فرهنگ شهر می رود.
  • بابک جهانبخش، دوشنبه ۲۳ اسفند ماه در سالن ستارگان اراک روی استیج می رود.
  • محمد رضا گلزار، جمعه ۲۰ اسفند در تهران و ۲۱ اسفند در تالار گلستان رشت روی استیج می رود.

اجراهای نوروزی در جزیره قشم از محسن یگانه تا رضا صادقی

اگر هفته اول فروردین ۹۶ را در بزرگ ترین جزیره خلیج فارس (جزیره زیبا قشم) به سر می برید، باید به اطلاع شما برسانیم که جمعی از خوانندگان محبوب پاپ کشورمان در این جزیره از سوم لغایت هشتم فروردین، در سالن نمایشگاه بین المللی قشم روی استیج می روند.

چراغ نخستین کنسرت پاپ جزیره کیش را در سوم فروردین ۹۶، محسن یگانه روشن خواهد کرد.

در ۴ فروردین ۹۶، گروه موسیقی seven روی استیج سالن اصلی نمایشگاه بین المللی قشم خواهد رفت.

احسان خواجه امیری نیز نخستین اجرای سال ۹۶ خود را از برنامه کنسرت خود در قشم آغاز می کند که ۵ فروردین روی استیج می رود.

رضا صادقی نیز ششم فروردین ماه، کنسرت خود را در جزیره قشم برگزار خواهد کرد.

امید حاجیلی نیز ۷ فروردین ۹۶ روی استیج نمایشگاه بین المللی قشم خواهد رفت.

اشوان و کاکوبند نیز در ۸ فروردین، روی استیج خواهند رفت.

رضا یزدانی نیز امسال در گوتنبرگ سوئد، مهمان ایرانیان مقیم این کشور است و برنامه ای در تهران و شهرستان ها ندارد.

قابل ذکر است که بلیط کنسرت های زیر نیز به اتمام رسید:

  • کنسرت احسان خواجه امیری: ۲۲ و ۲۳ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران.
  • کنسرت امید حاجیلی: ۲۱ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران.
  • کنسرت سیروان خسروی: ۲۵، ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران.
  • کنسرت محسن یگانه: ۶ تا ۸ فروردین ۱۳۹۶ در برج میلاد تهران.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۸ نظر

ورود

  • اصغر زاده اسفند ۱۸, ۱۳۹۵

    چقدر شسته رفته و عالی 🙂 دمت گرم مهندس

  • شهرام اسفند ۱۸, ۱۳۹۵

    کاش شجریان هم کنسرت داشت.. . این مهدی یراحی چی میگه واقعا؟! 🙂 حیف شد رضا تهران نیست. تا آمار سوئدش هم داریدا 🙂 خوشم اومد

    • محسن اسفند ۱۸, ۱۳۹۵

      یراحی هم واقعیته امروز موسیقی ایرانه. هر کی پول داشته باشه خوانندس.

      • امیر اسفند ۱۹, ۱۳۹۵

        دقیقا با نظر شما موافق هستم. با ۴۰ میلون میشه آلبوم داد. الانم که با این شبکه های اجتماعی و لایک بازی ها، یراحی شدن خیلی سخت نیست. البته گذر از هفت خوان ارشاد هم مهمه. از این رسیتال ویولونی که معرفی کردین خوشم اومد. معلومه اواضاع موسیقی رو می شناسید
        موید باشید

    • سعید اسفند ۱۸, ۱۳۹۵

      خوب توی این اوضاع موسیقی، همین هم نعمتیه. وقتی چاوشی نیاد، یراحی ها سلبریتی میشن 🙂

  • بختیاری اسفند ۱۸, ۱۳۹۵

    وای این عالیه. مرسی. به یکی از دوستام گفتم که قشم میره. جامع بود.
    تنکیو وری ماچ

  • شاهد اسفند ۱۸, ۱۳۹۵

    فکر نمیکردم فرزاد کنسرت بزاره. مرسی که گفتین

  • ماهان اسفند ۱۸, ۱۳۹۵

    سالار بیست و دوم اسفند تو آبادان کنسرت داره لطفا اصلاح کنید