به دنیا آمدن نوزادی دو سر و دارای سه دست در کشور هند [تماشا کنید]

به دنیا آمدن نوزادی دو سر و دارای سه دست در کشور هند [تماشا کنید]

همانطور که می دانید، کشور هند از نظر داشتن نوزادان عجیب الخلقه، در تمام دنیا شهرت زیادی دارد. این بار نیز نوزادی به دنیا آمده که دیدنش همه را شگفت زده می کند.

پس از آن که مادر ۲۳ ساله فرزند خود را به دنیا می آورد، تمام پزشکان شوکه می شوند، زیرا این نوزاد دو سر داشته و دارای سه دست است. «شابانا خاتون» گمام می کرده که فرزندش دو قلو باشد، اما دوقلو ها ناقص شکل گرفته اند و نتیجه فاجعه باری حاصل شده است. تیم پزشکی در هند پس از پی بردن به موقعیت استثنایی نوزاد، از ۸ دکتر برای به دنیا آمدن آن کمک می گیرد.

فرزند خانم خاتون بلافاصله پس از به دنیا آمدن، تحت شدید ترین مراقبت ها قرار گرفته است. با این حال تلاش ها اثر بخش نبوده و وی توانسته تنها برای چند ساعت زنده بماند. هفته گذشته نیز مادری ۲۸ ساله بچه ای به دنیا آمورده بود که قلبش بیرون از بدنش قرار داشت.

هنوز مشخص نیست که یک نوزاد با چنین شرایطی چگونه قرار است زندگی نماید، با این حال والدین او به یک معجزه امید بسته اند. تصاویر و ویدیوی زیر نوزاد دو سر را به شما نشان خواهند داد، دعوت می کنیم به تماشای آن ها بنشینید.

هند

JS113704203

JS113704206

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • kamal اسفند ۱۸, ۱۳۹۵

    حیرت زده و عجیب دیگه چه صیغه اییه..یه چیز عجیب نیست یکم با علم پزشکی اشنا باشید میدونید که کارعجیبی نیست.حتمافکرمیکنید جن باشه

  • ahmad اسفند ۱۸, ۱۳۹۵

    salam