۵ روش اصلی آرایش چشم که تمام خانم ها باید از آنها آگاهی داشته باشند

۵ روش اصلی آرایش چشم که تمام خانم ها باید از آنها آگاهی داشته باشند

اکنون و با شکل گیری روش های بسیار متنوع آرایشی، خانم ها علاقه فراوانی دارند که بهترین روش را برای زیباتر به نظر رسیدن برگزینند.

شبکه های مجازی نیز به کمک افراد آمده اند تا با ارائه برخی از روش ها، این امکان را به وجود آورند تا خانم ها بدون مراجعه به آرایشگاه و پرداخت هزینه های هنگفت، چنین روش هایی را در منزل به کار بگیرند.

مهم ترین نکته ای که در این کار وجود دارد این است که با آموزش روش های خودآرایی، از لوازم آرایشی ای استفاده خواهید کرد که تنها مخصوص خودتان است. با این کار از بسیاری از عفونت ها نیز در امان خواهید بود.

در ادامه چندین روش آرایش چشم که توسط آرایشگران مجرب در صفحات اینستاگرام شان به اشتراک گذاشته شده را برای تان بر می شماریم تا با توجه به حالت چشم ها و مدل لباس پوشیدن تان، مناسب ترین آن را برای خود و اطرافیان تان بر گزینید.

این روش ها را یک به یک با هم مرور می کنیم:

 آرایش چشم عمودی

1

این تکنیک برای چشمان باریک و متوسط و برای درشت به نظر رسیدن آنها مناسب است. می توانید هم برای آرایش روز و هم شب از آن استفاده کنید تنها باید مراقب باشید از رنگ های مناسبی برای این نوع آرایش استفاده می کنید.

برای روز بهتر است تنها از یک توناژ رنگی سایه استفاده شود. اگر برای آرایش شب و یک مهمانی رسمی این تکنیک را به کار می گیرید می توانید رنگ های بیشتری را با همترکیب کنید.

تنها نکته ای که در انجام این نوع آرایش اهمیت دارد این است که رنگ های تیره هموار باید در گوشه های خارجی چشم به کار برده شوند.

آرایش چشم افقی

2

این تکنیک بیشترین کارآیی را برای چشم های گرد و بیرون زده دارد. با به کارگیری این روش چشم ها شبیه به بادام به نظر می رساند. می توانید از مداد یا خط چشم مایع در فواصل پلک خود استفاده کنید.

آرایش چشم ترکیبی یا کلاسیک

3

در این روش می توانید ترکیبی از دو تکنیک عمودی و افقی را به کار ببرید. در روش کلاسیک عمدتا تنها از سایه های تک رنگ استفاده می شود.

 آرایش با مداد چشم

4

آرایش با مداد چشم تقریبا برای هر مدل چشمی می تواند گزینه مناسبی به شمار آید. با توجه به نوع چهره و استایل خود می توانید در فواصل پلک ها و در بالا و پایین چشم خطوطی کشیده و با دقت آنها را با سایه بپوشانید.

با این تکنیک می توانید هماهنگی مناسبی را بین خطوط چشم به وجود آورید. شات های مخصوص سایه ها باید خشک، مسطح و محکم باشند. می توانید از مداد چشم در پلک های داخلی نیز استفاده کنید.

 دودی کردن چشم ها

5

از آنجایی که هدف اصلی از این نوع آرایش ایجاد رنگ دودی جذاب برای چشم هاست باید در برقراری تعادل در سایه زدن در هر دو چشم دقت کافی را داشته باشید.

این آرایش دودی چشم می تواند هم برای آرایش روز و هم برای شب مناسب باشد. تنها نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که بعد از چنین آرایش چشمی نباید از رژلبی با توناژ غیر طبیعی استفاده شود چرا که آرایش شما را بیش از اندازه غلیظ نشان می دهد.

بهتر است پس از دودی کردن چشم ها از رژ لبی کاملا هماهنگ با رنگ لب های خود و یا رنگی خنثی استفاده شود.

منبع: ،
دیجیاتو
بدون نظر

ورود