لانه خرگوشی که به دالان های زیر زمینی ۷۰۰ ساله و باستانی راه پیدا می کند [تماشا کنید]

لانه خرگوشی که به دالان های زیر زمینی ۷۰۰ ساله و باستانی راه پیدا می کند [تماشا کنید]

در زمان قدیم بیشتر موارد به شکلی مرموز و اسرار آمیز دنبال می شده است. نبود امکانات امروزی و داشتن زندگی های ساده، انسان ها را به سمت سرگرمی های دیگر سوق می داده و باعث می شده که ذهنشان خلاق تر عمل نماید. به عنوان نمودی بارز از این خلاقیت ها، می توانیم به حفر تونل های زیر زمینی اشاره کنیم. آن ها معمولا در مکان های مخفی یافت می شوند، اما کمتر کسی انتظار دارد که لانه خرگوش به دالان های این چنینی متصل باشد.

چند سال پیش پس از آن که یک لانه خرگوش توجه عده ای را جلب می کند، مشخص می شود که حفره یاد شده یک مکان معمولی نیست و به جایی دیگر راه دارد. کاوش ها نشان می دهد که در پس این لانه، دالان هایی اسرار آمیز با قدمت ۷۰۰ سال پنهان شده اند.

این تونل ها به دسته ای از شوالیه ها که قدرت و ثروتشان را از جنگ های صلیبی به دست آورده بودند، تعلق داشتند. مکان یاد شده در گذشته به عنوان جایی امن برای برگزاری مراسم توسط گروه های مذهبی مخفی مورد استفاده قرار می گرفته است.

صاحب زمینی که دالان در آن قرار داشته، در سال ۲۰۱۲ از دست بازدید کنندگان زیاد عاصی شده و تونل ها را تعطیل می کند. اما خبرنگاری به نام مایکل اسکات توانسته به آن ها راه یابد و تصاویری حیرت انگیز از عمق دالان ها ثبت کند. آن ها ما را به یاد فیلم های ترسناک و ماورایی می اندازند. از شما دعوت می کنیم عکس ها و ویدیوی زیر را ببینید و لذت ببرید.

600-w700

601-w700

602-w700

603-w700

604-w700

605-w700

606-w700

607-w700

دالان

منبع: boredpanda
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود