کوکاکولا تولید نوشابه های «زیرو» را متوقف می کند؛ منتظر یک نوشیدنی جدید بدون قند باشید

کوکاکولا تولید نوشابه های «زیرو» را متوقف می کند؛ منتظر یک نوشیدنی جدید بدون قند باشید

کوکاکولا در جدیدترین اقدام خود، خط تولید نوشابه رژیمی Coke Zero را متوقف کرده و در نظر دارد نوشابه بدون قند جدیدی را روانه بازار نماید که برای ساخت آن ۵ سال زمان صرف شده است.

0

گفته می شود محصول جدید کوکاکولا، با نام تجاری «کوکا بدون قند» »طعمی مشابه پرچمدار این کمپانی را خواهد داشت. البته این نام، این شبهه را ایجاد می کند که آیا نوشابه های رژیمی عرضه شده توسط شرکت یاد شده در طول ده های گذشته حاوی قند بوده است؟

2

این اقدام به دنبال راه اندازی خط تولید محصولات سالم و رژیمی است که برای نخستین بار در سال ۱۹۸۲ میلادی با محصولی موسوم به «دایت کُک» آغاز به کار کرد و پس از آن در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۷ به ترتیب به عرضه ی کُک زیرو و کوکا با شکربرگ (Stevia) پرداخت.

1

کوکاکولا به مشتری های پر و پا قرص خود این اطمینان را داده که طعم نوشابه بدون قند جدید با دستورپخت ۱۳۰ ساله ی این کمپانی هیچ تفاوتی نخواهد داشت و تنها فرق این محصول با نوشابه های قبلی، عدم استفاده از هر نوع قندی در تولید آن است.

3

البته برخی از مشتری ها در طول تاریخ این اعتراض را داشته اند که طعم محصولات رژیمی و بدون قند با نوشابه اصلی کوکاکولا برابر نیست. اما شرکت موردبحث این ادعا را رد کرده و بیان داشته که Coke No Sugar طعمی مشابه کوکای اصلی را خواهد داشت.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود