اگر شخصیت های کارتونی وارد زندگی روزمره انسان ها بشوند چه اتفاقی می افتد؟ [تماشا کنید]

اگر شخصیت های کارتونی وارد زندگی روزمره انسان ها بشوند چه اتفاقی می افتد؟ [تماشا کنید]

دنیای خیال و تصورات فانتزی بسیار جالب و دوست داشتنی هستند. تصور کنید یک روز از خواب بیدار می شوید و می بینید که مثلا آدم کوچولوهای بامزه ای در گوشه و کنار خانه تان دیده می شوند و در حال بازیگوشی در میان وسایل شخصی تان هستند.

یا مثلا شیر آب را باز کنید و به جای قطره های آب، چند عدد نقاشی بانمک و متحرک با قیافه های کج و کوله و خنده دار از شیر بیرون بیایند. یا حتی در مایکروفر را باز کنید و ببینید یک گوزن شمالی در حال لیسیدن مانده غذا روی دیواره ی دستگاه است.

همه این خیالات، بسیار هیجان انگیز به نظر می رسند و باید بگوییم که یک هنرمند مبتکر موسوم به «مارتی کوپر»، این تصورات فانتزی را به تصویر کشیده و ویدئوی بسیار جالبی ساخته و منتشر کرده است.

عنوان ویدئوی یاد شده «هجوم انیمیشن» است و در آن زندگی روزمره یک مرد را مشاهده خواهید کرد که با یک مجموعه از شخصیت های کارتونی و نقاشی شده ی سیاه و سفید در گوشه و کنار خانه خود مواجه می شود.

بهتر است خودتان این ویدئوی بسیار زیبا را در زیر مشاهده کنید. در صورت تمایل به پیگیری آثار این هنرمند می توانید به صفحه اینستاگرام وی به این نشانی مراجعه کنید. با روزیاتو همراه باشید.

منبع: designtaxi
بدون نظر

ورود