لحاف هوشمندی که می تواند زندگی زناشویی شما را نجات دهد

لحاف هوشمندی که می تواند زندگی زناشویی شما را نجات دهد

آیا تا به حال شده است در نیمه های شب به خاطر سردی یا گرمی بیش از حد دمای هوا از خواب بیدار شوید و ببینید که همسرتان بدون مشکلی در خواب است؟

شاید بخشی از تختخوابی که در آن خوابیده اید به خاطر نازکی رو اندازتان سرد شده باشد، اما همان رو انداز برای فردی که با او زندگی مشترک دارید کافیست و وی گله ای ندارد، بلکه دما را بسیار هم مناسب می داند. اگر هر شب با چنین مسئله ای دست و پنجه نرم می کنید باید بگوییم SmartDuvet Breeze آن چیزی است که احتیاج دارید و می تواند به جدال یاد شده در زندگی زناشویی تان خاتمه بخشد.

اما SmartDuvet Breeze چیست؟ در پاسخ می بایست ذکر کنیم، اولین لحاف با قابلیت کنترل دمای دو بخشی محسوب می شود، که البته می تواند هر بار که از خواب برخواستید خودش را مرتب کند.

temperature-controlled-bedding-smartduvet-594b7fce4108b__700

لحاف مورد اشاره همانطور که ذکر شد از دو قسمت مجزا و یک لایه ویژه تشکیل شده و هر فرد قادر است در زیر یکی از این دو قسمت خوابیده و از طریق یک اپلیکیشن موبایل و دستگاه مخصوصی که پایین تخت تعبیه گشته دمایی مناسب خود را حین خواب تجربه کند. ناگفته نماند دستگاهی که از آن سخن به میان آمد وظیفه ی دمیدن هوای سرد و گرم به سمت لحاف را داراست.

نکته در اینجاست که به این طریق شما می توانید پیش از رفتن به تختخواب آن را گرم یا اندکی خنک کنید و البته در فصول سرد سال به جای گرم نمودن کل خانه و اتلاف انرژی در طول شب فقط دمای مناسبی را برای محلی که در آن می خوابید فراهم آورید.

temperature-controlled-bedding-smartduvet-594b6e2195a05__700

کمپانی سازنده ی این محصول فعلاً طرح اولیه آن را در وبسایت جمع سپاری «ایندی گوگو» ارائه کرده و از علاقه مندان خواسته تا کمک کنند برای تولید انبوه، سرمایه ای ۲۰.۰۰۰ دلاری در اختیارشان قرار گیرد.

جالب است بدانید تنها پس از چند روز از مطرح گشتن این ایده میزان سرمایه جمع شده برای آن به دویست هزار دلار رسیده و نکته در اینجاست که SmartDuvet Breeze برای مصرف کننده ی نهایی قیمتی ۱۹۹ دلاری خواهد داشت.

منبع: BoredPanda
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود