کارمندان مک‌دونالد ادعا می کنند که این فست‌فود در ارائه سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده کم‌فروشی می کند

کارمندان مک‌دونالد ادعا می کنند که این فست‌فود در ارائه سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده کم‌فروشی می کند

به تازگی شایعات جدیدی که در رابطه با حقه های رستوران زنجیره ای مک‌دونالد در در سراسر وب منتشر شده که ادعا می کنند این فست‌فود مشهور در ارائه سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده به مشتری های خود کم‌فروشی می کند. البته تمامی این شایعات از طرف مک‌دونالد رد و تکذیب شده اند.

داستان از این قرار است که وب سایت Reddit اخیرا سوالی با عنوان: «به موجب شغل خود مجبور هستید چه واقعیت هایی را از مشتری ها مخفی کنید؟» بسیاری از کاربران خود را به چالش کشید.

در این میان، افرادی که ادعا می کردند کارمندان مک‌دونالد هستند گفته اند که حقه ای به آن ها آموخته می شود تا سیب‌زمینی سرخ کرده کمتری درون پاکت ریخته و به مشتری ها ارائه کنند.

یکی از این افراد در این راستا نوشته بود: «من در یکی از شعبه های مک‌دونالد کار می کنم. آن ها به من یاد داده اند که چگونه پاکت سیب‌زمینی سرخ‌کرده را مچاله کنم که در ظاهر به نظر برسد که پاکت پر است، اما در واقعیت این‌گونه نباشد.»

این افراد همچنین ادعا کرده اند که تاکنون فقط یک مشتری متوجه این کم‌فروشی شده است. این فرد، سیب‌زمینی‌ها را از پاکت بیرون ریخته، دوباره خودش آن ها را به پاکت بازگردانده و متوجه شده که فقط نیمی از ظرف را پر می کند.

البته فردی دیگر که او نیز ادعا می کند که کارمند مک‌دونالد است بیان داشته که سعی می کند برای مشتری های همیشگی و کودکان، لیوان های نوشابه را تا جای ممکن پر کند، یعنی بیشتر از مقداری که دستگاه می ریزد. همچنین، پاکت سیب‌زمینی ها را هم تا جای ممکن لبریز می نماید.

پیرو این صحبت ها، مک‌دونالد همه این ادعاها را کذب محض خوانده و بیان داشته که کارمندان سابق این فست فود برای تخریب برند آن ها چنین دروغ هایی را بیان داشته اند.

سخنگوی این کمپانی بیان داشته: «این ادعا بسیار مضحک به نظر می رسند، هیچ حقه ی پنهانی وجود ندارد و بدون شک خود مشتری ها می بینند که پاکت های سیب‌زمینی نصفه و خالی نیستند. همه کارمندان ما برای ارائه بهترین سرویس به مشتری ها در تلاش بی وقفه هستند. از این رو، ما هر گونه استدلالی غیر از این را رد کرده و کذب اعلام می کنیم.»

منبع: independent
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • احمد شهریور ۲۳, ۱۳۹۶

    سیب زمینی سرخ کرده همیشه کمه، چه خونه باشی چه مشتری مک دونالد