گل های رز «دیو و دلبر» هرگز پژمرده نمی شوند

گل های رز «دیو و دلبر» هرگز پژمرده نمی شوند

یک کمپانی لوکس انگلیسی نوعی گل رز «صد در صد طبیعی» عرضه می کند که بدون نیاز به آب یا نور خورشید می تواند تا ابد زنده و سالم بماند.

حتما از خواندن جمله بالا حسابی تعجب کرده اید، چون گل آن هم گل رز، عمر بسیار کوتاهی دارد و خیلی زوده پژمرده شده و از بین می رود. اصلا به همین خاطر است که در مثال های روزمره مان برای نمایش کوتاهی عمر چیزی یا کسی، آن را به «عمر گل» تشبیه می کنیم.

اما با همه این تفاسیر، کمپانی Forever Rose که دفتر آن ها در شهر لندن واقع شده است، نوعی گل رز جادویی تولید و عرضه می کند که یادآور انیمیشن مشهور کمپانی دیزینی یعنی «دیو و دلبر» است. شاید در سال ۱۹۹۱ میلادی که این کارتون اکران شد، هیچکس تصور نمی کرد گل جاویدان داستان روزی رنگ واقعیت به خود بگیرد.

به ادعای کمپانی سازنده، این رُزها کاملا طبیعی هستند و اگر درون گنبد شیشه ای خودشان قرار بگیرند، تا همیشه زنده خواهند ماند. حتی اگر در معرض هوا هم قرار بگیرند، حداکثر سه سال بدون نیاز به نور و آب، سالم و با طراوات می مانند.

این گل ها در ۳۰ رنگ و شکل متنوع عرضه می شوند. اما حتما باید حدس زده باشید که گل های جادویی به هیچ عنوان قیمت ارزانی ندارند و برای خرید هر یک عدد از آن ها، باید بین ۲۰۰ تا ۴ هزار دلار هزینه کنید.

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که راز طراوت و نامیرایی این گل ها چیست؟ Forever Rose در این رابطه بیان داشته که گل های صددرصد طبیعی در خاک آتشفشانیِ مملو از مواد معدنی در اکوادور واقع در جنوب آمریکا پرورش داده می شوند و خودشان را با شرایط سخت این منطقه تطبیق می دهند. به دلیل شرایط رشد، گلبرگ ها ۱۰ برابر ضخیم تر و ۵ برابر بزرگ تر از گل های طبیعی موجود در بازار می شوند.

ابراهیم الصمدی، سفیر کمپانی فوراِوِر رز در خاور میانه بیان داشته که این شرکت از فرمول خاصی برای پایداری همیشگی های گل ها استفاده می کند. اما آن ها هرگز این فرمول را لو نخواهند داد.

برخی اعتقاد دارند که در پرورش این رزها از گلیسیرین و دیگر روغن ها استفاده می شود.

مشهورترین محصول این کمپانی انگلیسی، Bella Rose نام دارد. بلا رز یک ساقه گل رز قرمز است که درون گنبد شیشه ای قرار داده شده است. قیمت پایه این گل ۲۰۰ دلار است.

این گل ها ابتدا در انگلستان و در میان خانواده های سلطنتی این کشور و دیگر کشورهای اروپایی بسیار محبوب شد. اما به تازگی به خاور میانه نیز راه پیدا کرده و مشتری های ویژه خود را دارد.

در ادامه می توانید تصاویر گل های دیو و دلبر را مشاهده کنید.

دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • محمدرضا شاهی مهر ۲۲, ۱۳۹۶

    خیلی خوشگلن. گل طبیعی که چند سال میمونه.
    ایده فروش خیلی خوبیه و البته گرون

    • علی تیر ۱۳, ۱۳۹۷

      چه جوری میتونم تهیه کنم لطفا جواب بدین؟؟؟؟

      • فروغ بیداری تیر ۱۴, ۱۳۹۷

        شما اگر عبارت «رز جاویدان» رو در گوگل سرچ کنید مراکز فروشش رو پیدا می کنید.

  • علیرضا تیر ۱۳, ۱۳۹۷

    سلام. چجوری میتونم تهیه کنم
    خواهش میکنم جواب بدین ?