خرید اینترنتی کتاب های نایاب از سایت دیوار [رپورتاژ آگهی]

خرید اینترنتی کتاب های نایاب از سایت دیوار [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تا به حال برای شما پیش آمده که همه خیابان­ها و کتابفروشی­ ها را به دنبال کتابی نایاب گذرانده ­باشید؟

کتابی که  تجدید چاپ نشده و آنقدر برای شما اهمیت دارد که حاضرید برای خرید کتاب مورد نظرتان هر مبلغی هزینه کنید. یکی از بهترین راه­ های پیدا کردن این دست کتاب­ها مراجعه به پاتوق­های دست­ دوم فروشی است. اما این پاتوق­ها لزوما دست­فروش­ های پیاده ­رو خیابان­ها نیستند. عنوان­های محدود و مشابه به یکدیگر آنها چیزی نیست که مشتری را برای پیدا کردن یار مهربان کتاب سرگشته خیابان ها بکند. همیشه دست­فروشی پیدا می­شود که کتاب­های میلان کوندرا، اوشو، نیچه ، صادق هدایت و نویسنده­ های شناخته شده را بفروشد. اما اگر کتابی که به دنبال آن می ­گردید چیزی متفاوت­تر باشد چه؟ آن وقت چه­کار باید بکنید؟ جایی مانند دیوار همیشه پر از این کتاب­های کم­یاب است.

گاهی نیز ممکن است که به دلیل علاقه به نسخه­ های قدیمی کتاب­ها به انواع دست دوم آن علاقه بیشتری نشان دهید. برای مثال فروش کتاب عمرخیام را که حدود ۶۶ سال پیش منتشر شده در بساط هیچ دست­فروشی نمی­توانید پیدا کنید. یا کتاب خسی در میقات، اثر جلال آل احمد انتشار دهه ۴۰ اگرچه بعدا تجدید چاپ شده­است، اما نسخه قدیمی آن ممکن است برخی را بیشتر سر شوق بیاورد.

از سوی دیگر قیمت کتاب­هایی که در دیوار به فروش می­روند معمولا ارزان­تر از فروشگاه­ها هستند. برای مثال شاهنامه همیشه یکی از کتاب­های مهم کتابخانه­ های ما ایرانی­ ها بوده که غیبت آن در قفسه برای بعضی از ما حالت خوبی دارد.

به گزارش ویرلن؛ اما قیمت­های سرسام آور این مجموعه باعث می­شود که شاهنامه آخر خوشی برای همه نداشته­ باشد. این در حالی است که یک چاپ از این کتاب نفیس با قاب و جلد خوب کاغذ و چاپ جدید آن در دیورا ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان فروخته می­شود. کتابی که مشابه آن در کتابفروشی به هیچ وجه زیر ۱۵۰ هزار تومان پیدا نمی شود. اگر هم بخواهید هزینه کمتری پرداخت کنید و خود نفس کتاب برایتان اهمیت بیشتری تا جلد و سال انتشار دارد می­توانید شاهنامه چاپ سال ۷۰ را با ۲۰ هزار تومان در خانه ­تان خریداری کنید.

حتی اگر از دو دسته بالا هم نباشید باز خرید اینترنتی کتاب به نفع شما و جیبتان است. اگر مهم اصل خوانده شدن کتاب ­های مورد علاقه است پس دیگر چه اهمیتی دارد که نو باشد یا دست دو؟ مثلا کتاب­ های پرفروش امسال را با قیمت توافقی بدون صرف هزینه­ های مختلف می­توانید به خانه ببرید.

به طور کلی رشد خرید و فروش اینترنتی کتاب این­ روزها کار بسیاری را راحت ­تر کرده ­است. اگر شما تا به حال از این قافله عقب ماندید، هنوز زمان برای فروش کتاب های خوانده شده و خرید کتاب­های جدید دارید.

یکی از مزایای خرید کتاب اینترنتی نسبت به کالاهای دیگری که در دیوار به فروش می­رسد این است که شما مجبور به دادن هزینه وانت یا باربر برای ارسال آن به خانه نیستند. فقط کافی است به جای اینکه راهی جمعه ­بازار یا کتابفروشی شوید به منزل یا محل قرار با فروشنده بروید و آنها را خودتان به کتابخانه تان بیاورید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود