لیونل مسی ایرانی نوکمپ را به هم ریخت [تماشا کنید]

رضا پرستش با هدف ملاقات با بازیکن محبوبش به بارسلونا سفر کرد

لیونل مسی ایرانی نوکمپ را به هم ریخت [تماشا کنید]

رضا پرستش را تقریبا همه می‌شناسیم، یک جوان ۲۵ ساله ایرانی که به‌دلیل شباهت چهره‌اش به لیونل مسی، فوتبالیست آرژانتینی معروف شده‌است.

پرستش، مو و ریش خود را شبیه مسی اصلاح می‌کند و همین امر باعث شده تا موردتوجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار بگیرد. به‌طوری‌که توییتر یورو اسپرت بریتانیا یک بار مسی را با او اشتباه گرفت.

آوازه این جوان ایرانی حتی به خود کشور آرژانتین نیز رسیده بود و مطبوعات این کشور نسبت به لیونل مسی ایرانی واکنش نشان داده بودند. مثلا، روزنامه اوله اظهار داشته که لیونل مسی ایرانی لباس آرژانتین به تن می کند، در خیابان های تهران راه می رود و مردم با او سلفی می گیرند.

اما این روزها دوباره نام پرستش بر سرزبان ها افتاده و اخبار مربوط به او را در بیشتر رسانه‌های ورزشی می توانیم ببینیم.

شنبه شب، در ورزشگاه نوکمپ، تیم فوتبال بارسلونا مقابل مالاگا بازی می کرد و این رقابت یک فرق اساسی با همیشه داشت: به جای یک مسی دو مسی در استادیوم حضور داشتند. لیونل مسی واقعی در زمین و بدل وی در جایگاه تماشاچی‌ها.

«رضا پرستش»، بدل ایرانی فوق‌ستاره آرژانتینی با حضور در این ورزشگاه  نظر بسیاری از اهالی شهر بارسلونا و هواداران این تیم را پیش از بازی و در جریان بازی به خودش جلب کرد. به‌طوری‌که سایت روزنامه اسپانیایی «اسپورت» در این رابطه نوشت؛ بدل لیونل مسی با هدف ملاقات با بازیکن محبوبش به بارسلونا سفر کرده است.

گفتنی است که آقای پرستش بنری بزرگ با خود به همراه داشت که این پیام روی آن نوشته شده بود: «امروز دو مسی در ورزشگاه است. آیا یکدیگر را خواهیم دید؟ #رویای من را تحقق ببخش.»

در این اتفاق جالب، هواداران بارسلونا با رضا پرستش، عکس‌های یادگاری گرفتند.

منبع: sport ، financialtribune
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • aihadin آبان ۲, ۱۳۹۶

    اصولا با این همه عکسی که با زنا انداخته باید به محض ورود به ایران اعدامش کنن.